Taehyung endişeli gözlerle sevgilisinin tabağındaki yemeği çubukları yardımıyla yuvarlayıp durmasını izledi.
Son zamanlarda sık sık bunu yaptığını fark etmişti. Yemek sırasında sadece oyalanıyor, asla yemek yemiyordu.
" Aç değil misin? " diye sordu genç adam merakla. " Şirkette mi yedin? "
Lisa, sessizliğin ortasında kendisine gelen soru yüzünden yerinden sıçramıştı. Düşüncelerle boğuşup durduğu için bir anda konuşulması onu korkutmuştu.
" Agh, " dedi gülümsemeye çalışarak, yalan söyleyecekti. " Evet, Jennie bize yemek ısmarladı. "
Taehyung inanmış gibi davranarak kafasını salladı.
Biliyordu, kızın canının sıkkın olmasının sebebi kendisiydi.
Bugün Hanbin'den aldığı habere göre şirket Lisa'nın oynayacağı reklam filmini iptal etmişti ve çıkacağı dans programından da adını sildirmişti.
Taehyung sevgilisinin o programa katılmayı ne kadar çok istediğini adı gibi bildiğinden, yaşadığı hayal kırıklığını anlayabilmişti.
Yine de kendisine bir şey demediği sürece konuyu açmamayı tercih etti. Kızı üzecek konuşmalar istediği son şey bile olamazdı.
" Lili. " dedi konuyu değiştirerek. " Bugün karaokeye gidelim mi? "
Lisa'nın yüzü duyduğu şeyle aydınlandı ve sanki bütün bu sorunları yaşayan kendisi değilmiş gibi heyecanla ellerini çırptı.
" Gidelim tabi ki! "
Genç adam sonunda onu gülümsetebilmiş olmanın sevinciyle sırıttı.
" Çocukları da çağırmamı ister misin? "
İkisi de diğerlerinin gelmesini istediğini dile getirerek ortak karara varmışlardı.
Yola çıktıklarında ise Taehyung huzursuzdu.
Çünkü Lisa yine içine kapanmıştı.Buraya gelmişken oy vermeyi unutmayınn :))
Teşekkürlerr
Görüşürüzzz eheuejehdsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moments in love | taelice
FanfictionTaehyung ve Lisa'nın ilişkisini bitiren küçük anlar.