small moments | 4

714 57 0
                                    


" Neden bana böyle bakıyorsun? " Taehyung gözlerini sevgilisinden ayıramazken konuştu. " Bir şey mi yaptım? Kızgın mısın? "

Genç kız olanları nasıl açıklayacağını bilemeyerek dudaklarını yaladı.

" Tae... " Kafasındakileri toparlayabilmek için duraksadı. " Bugün Twitter'a baktım. "

Taehyung kucağındaki kediyi yere bıraktıktan sonra rahatsızca kıpırdandı. Önceki akşam bir hayranına, ilişkileri hakkında kötü yorumlar yaptığı için sinirlenmiş ve cevap verirken biraz kaba davranmıştı. Sevgilisi hakkında 'sürtük' tarzı kelimeler kullanılmasını istemiyordu.

" Çok kötü şeyler yazmıştı, haketti. "

Neyden bahsettiğini direk anlayan adamın elini tuttu Lisa.

Hayranların ilişkilerine müdehale etmeye çalışması ikisini üzse de, birbirlerine söyleyemiyorlardı.

" Her kötü mesaja bu şekilde cevap vermemelisin. " Gülümsemesine engel olamadı. " Beni korumak için bile olsa böyle cevaplar yazmak sadece sana daha çok zarar verir. "

Taehyung sevgilisinin nasıl bu kadar güzel gülümsediğini anlayamazken iç çekti. O dünya üzerinde bulunan en güzel kadındı.

'Kendisine böyle güzel baktığında istediği her şeyi yaptırabileceğini biliyor olmalı' diye düşündü.

" Seni üzerlerse alacakları cevap asla hoşlarına gitmeyecek. " Sert sesi kızı ürküttü.

" Eğer bana yazdıklarını okusaydın kalbin kırılırdı ve ben kalbinin kırılmasına katlanamazdım Lisa. "

Lisa'nın dudakları acı bir tebessümle yukarı kıvrıldığında Taehyung onun zaten çoktan bu mesajları alıyor olduğunu fark etmişti.

Nasıl olur da onu tanımadan üzerlerdi?

Kalbi acıyla sızladı.

O karşısında her gün bir parça daha kırılırken, paramparça oluşuna nasıl seyirci kalacaktı? 


Buraya kadar gelmişken oy vermeyi unutmayınn 

teşekkürlerrr :)))

moments in love | taeliceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin