Kendimi güneşe açtığım zaman gözüme vuran güneş sayesinde uyanmıştım. Bugün okul vardı yaşasın daha fazla güneşli günler ve aydınlık yarınlar beni bekliyor.
Okula doğru yola vardığım zaman özlediğim güneşin bana göz kırptığını görebiliyordum. Etraf yemyeşil çiçeklerle,masmavi gökyüzüyle kaplıydı. Ve bugün ruhumu öğreniyordum. Sonunda onca 1 yıl sonunda öğrenecektim. Artık buna göre yaşayacaktım. Yoldayken jack'i gördüm. Tekrar telaşlıydı ve kendiyle konuşuyordu. Onun yanına gittim;
Sunny:"Hey!Jack bugün çok güzel bir gün değil mi?"
Jack:"Evet sunny. Bugün çok (telaşlı) güzel bir gün"
Sunny:"Hmm. Bugün çok iyiyim. Sonunda ruhumu öğreneceğim"
Jack:"evet aynen"
Bugün biraz telaşlıydı sanki diğer günlere göre. Hep böyleydi zaten ama bu beni pek etkilemedi. Zaten telaşlanacak birşeyde yoktu zaten.
Jack bi banka oturdu ve bekledi sırasının gelmesini. Bende bekledim.
Erenin ruhu liderlik ti. Onun adına çok sevindim cidden. Zaten hak ediyordu bize yaptığı onca fedakarlıktan sonra. Bu liderlik ruhu en özel 5 ruhtan birisi,daha doğrusu bunlar kayıp ruhlardı. Ama gökkuşağı ruhu çok güzeldi. Ama apar topar onu ordan aldılar ve gittiler.
Toriel bize bakıyordu. Zaten alphys ona öğretmişti nasıl çalıştıracağını dahası kitaptan hangi ruh olduğumuzu.
Papyrus:"Hey sunny sıra sende. Umarım güzel bir ruh çıkar. Ama benim spagettilerimden sonra zaten mükemmel çıkacaktır eminim. NYEH HEH HEH!"
Sunny:"Umarım papyrus."
Derin bir nefes aldım ve savaş alanına doğru gittim. Gerçekten bu dummy çok eziyet çekiyordu. Savaş başladı.
*Dummy çok yorulmuşa benziyor
*Bütün SAFLIK enerjin onu iyileştirdi!
Dummy: Çok teşekkürler!
*Dummy seni BAĞIŞLIYOR...
♡Bağışla
*dummy'i bağışladın.
0 tp 0 altın...
Savaştan çıktım ve torielin söyleyeceği şeyi bekledim...
Toriel:"Papyrus bu doğru mu?"
Papyrus:"Biliyordum!NYEH HEH HEH!"
Toriel:"Sevindim papyrus ve sunny sen...kayıp RUHLARDAN BIRISIN !"
Sunny:"Gercekten mi? Ayyyy çok sevindim zaten savaşta kalbim güneş gibi parlıyordu."
Toriel benim elimden tutup alphys in yanına getirdi. Alphys şaşırmıştı. Bir günde 2 kayıp ruhu bulmuştu sonuçta.
Beni bir portalın içine ittiler. Orda eren de vardı. Ona sarıldım ve;
Sunny:"Meşhur liderlik ruhu sahibi merhaba"
Eren:"Sende saflık ruhu sahibi olmalısın çünkü sen nötr olamazsın!"
Sunny:"Yoksa öyle miyim?(chara face)"
Eren:"Ooooo hadi ama"
Sunny:"Tamam tamam,saflık ruhuyum."
Sunny:"Şu iskelet ne yapıyor o portalın orda? Sansa benziyor ama değil sanki?"
Eren:"O mu? O dream. Dreamtale au su imiş. Ruhlara o bakıyor sanırım. Ve bize ruhlarimızın güçlerini öğretecek"
Sunny:"Hayır hayır portalda biriyle konuşuyor sanki?"
Eren:"Yardima ihtiyacı varmış çünkü biz özelmişiz!"
Sunny:"Savaş yapalım mı?"
Eren:"Sen iyice frisk e özendin hee"
Sunny:"Ne yapayım yani? Hiç dövüşe katılmadım."
Eren:"Bende bende..."
Erenle biraz daha muhabbet ettikten sonra dream olarak bildiğim iskelet yanıma geldi.
Dream:"Ooo bu saflık ruhunun sahibi mi?"
Sunny:"Sen bizi mi dinliyordun?"
Dream:"Yoo ne alakası var canım sadece bütün olumlu şeyleri algılayabiliyorum"
Sunny:"Biraz korktum ama olsun"
Dream:"senin adını sormadım adın ne?"
Sunny:"Ben sunny. Saflık ruhunun sahibi."
Dream,portaldan geçti ve birkaç iskelet daha geldi.
???:"Merhaba...
Devam edecek...
(Medya) çok iyi gerçekten...ve yorum ve oy vermeyi unutmayınız.
Tam 500 kelimeye doğru bırakıyorum en heyecanlı yerinde gıcıklık olsun diye...😄😄😄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNDERTALE:LEADERSHİP(LİDERLİK)
RandomUndertale gökkuşağı ruhu diye birşey uydurdum. not:gökkuşağı ruhu en güçlü kayıp ruhlardandır. benim dünyamda. Ve sadece korku bu ruhu yenebilir. BENIM KENDİ DÜNYAMDA!!! -ALPHYS'DE 83 HİKAYE ARASINDA 1.Cİ💗 -LİDERLİK'TE 23 HİKAYE ARASINDA 1.Cİ❤