NÖTR RUHU

116 16 7
                                    

Bugün,çok kötü bir gün. Aslında biraz iyi ama çoğunlukla kötü. Ahh bugün okul var ne kadar özledim okulu anlatamam (!) Zaten arkadaşım da yok. Niye gidiyorum okula? Ha doğru ya annem. Annem hep iyi biri olmamı istiyor. Ama babam kötü biri olmamı istiyordu sanırım. İkisininde dediğini yapmadım. Kendi halimde oldum her zaman. Arkadaşa gerek yok zaten. Ben kendi halime iyiyim.

O gün ereni gördüm. Ne kadar mutluydu. Bence yapmacık yapıyordu bunları. Ama çevresinde insan yoktu. Herhalde içten mutluydu bugün. Hatta onun hakkında dedikodum bile vardı. Aman banane, hemen arkadaşım olduğunu düşündüğüm jack'in yanına gittim. Bu çocuk hep mi böyle gizli gizli iş çeviriyormuş gibi gözüküyordu? Jack'in yanına gitmiştim ki. Kahrolasıca zil çaldı. Labaratuara gideceğimiz gündü bugün doğru.

Hemen kulaklığımı aldım ve en sevdiğim şarkıyı açıp en arka sıralara geçtim. Hatta geçmedim sıkıldım bi banka oturdum. Şarkının bana verdiği duygu ne iyiydi ne kötüydü.(medya👆)

Biraz sonra içerdeki insanlar çığlık çığlığa bağırmaya başladı. Bende bunun güzel bir fırsat olacağını düşünüp gittim ordan. Çünkü ruhumu görmek istemiyordum. Ya beyaz olup saf iyilik olsaydı. Ya siyah olup saf kötülük olsaydı. Neyse biraz sonra sesler kesilmişti. Sınıfa çıktım ama sınıfta kimse yoktu. Jack hariç,bu çocuk neden bu kadar garipti?

Oturdum sınıfın neredeyse boş olmasını fırsat bilip kulaklığımı ve şarkımı yeniden giydim. Bedenime ve ruhuma.

Sonra yavaş yavaş sınıfa girmeye başladılar. Erenin Liderlik ruhuna sahip olmasını konuştular. Ne eren liderlik ruhuna mı sahip olmuştu?!
Liderlik ruhu en ender 5 ruhtan biri idi. Ama en güçlü ruh olan öfke. Sanırım erenin ruhu 2.en güçlü ruhtu.
Şaşırmadım değil ama belliydi zaten. Biraz utangaç ve çekingen olsada arkadaşlarının yanında bambaşka birine dönüşüyordu.

Onun hakkında bu kadar fazla konuşuyordum çünkü bunları bana jack söylüyordu. Jack bu okulun herşeyini bilen biriydi. Ama çok iyi sır tutardı da.

Okulda bunlar olduktan sonra sınıfta pek bişey değişmedi açıkçası. Sadece eren yoktu sanırım dream'in yanına gitmişlerdi. Bunuda bana jack söyledi. Jackle çıkışta buluşmaya karar verdim ve çağırdım. O da geldi ama söyleyecek bir şeyi var gibiydi. Beraber okula pek uzak olmayan bir banka oturduk.

Kevin:"Jack ne olduğunu bana anlatır mısın?"

Jack:"Tamam...tamam ama önce bana söz vermeni istiyorum"

Biraz şaşırmadım değil. Çünkü okulda bişey olsa böyle söylemezdi ama bugün bir başkaydı.

Kevin:"S-söz veriyorum!"

Jack:"ben. Ben hani ruhumu öğrenmeye gitmedim ya."

Kevin:"evet gitmedin zaten. Eee?"

Jack:"İşte ben ruhumu zaten biliyorum."

Ruhlarımızı sadece alpyhs bakabiliyordu. Yani aramızda en zeki bilim adamı oydu sonuçta.

Kevin:"Eee? Yani senin ruhun ne o zaman?"

Jack:"Benim ruhum.......GİZLİLİK."

Kevin:"Gizlilik ruhu diye bir ruh hiç duymamıştım."

Jack:"Duymadın zaten adı üstünde gizlilik!Bu ruhu kimse bilmiyordu. Şimdiye kadar"

Kevin:"İyi bunu bana neden söyledin ki şimdi?"

Jack:"İşte aklında bulunsun diye dedim"

Kevin:"Tamam görüşürüz?"

Jack:"Görüşürüz...umarım"

Kevin:"bişey mi dedin?"

Jack:"Yok demedim görüşürüz"

Bu çocukta daima bir tuhaflık olduğunu sezmiştim zaten. Neyse eve doğru yürümeye ve jack'in bu konuşmasını düşünmeye başladım...
Ohhh ve aileme ruhumu söylemeye uydurmaya daha doğrusu bahane bulmaya...

Devam edecek...





Küçük bi not: bunlar tamamen benim tasarladığım bir dünya o yüzden şaşırmayın...☺oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın bunlar benim için değerli...

UNDERTALE:LEADERSHİP(LİDERLİK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin