GİZLİLİK RUHU...

63 6 4
                                    

Bu dünyaya fazla bir varlıkla gelmedim. Ancak çok güzel bir ailem vardı. Ben 1 aylıkken...

Ben gizli tutardım herşeyi. Örneğin;su faturasının ne kadar olduğunu. Bugün kaç para harcaması yaptığını ve sır...

Sır tutmak bana göreydi gerçekten...her zaman içime kapanık biri olduğum için hiç zorlanmadım.

Okuldaki herkes bana sırlarını söylüyor. Çünkü ben bu sırları tutabiliyorum -ki hiç kimseye söylemiyorum- Aslında bu sır olaylarının dezavantajları da var. Mesela beni sıkıştırıp. Birinin sırrını söylememi istiyorlar. Ancak ben o kadar saf değilim. Yalan konuşmak zorunda kalıyorum. Evet bu kötü bişey ama ne yapayım? Onlardan kurtulmak için tek şansım bu...

Okula sonunda bu kafamdaki düşünceleri silerek gidebildim. Orda sunny vardı. Her zamanki gibi mutluydu. Ne kadar güzel...eee her neyse. Sunny benimle klasik bir biçimde konuştu ama rengimi belli etmemeye çalıştım ama sanırım bu gizliliği anladı. Tedirginliğim beni ele vermişti.

Banka,oturdum. (Bankaya seslenmiyor)

Kevin geldi. Ona olanları anlatabilirdim sanırım. Çünkü bu çocuk gerçekten içten sır tutuyor...

Ona güvenim te herşeyi söyleyemezdim. Gaster bunları duyarsa bana çok kızardı çünkü.

(Okuldan sonra 2 saat sonra...)

Portaldan geçtim ama biraz bozulmuştu sanırım. Gaster deney yapmıştı galiba. Zaten şaşırmadım hep en güçlü ruhun onda olmasını ve bu yerden kurtulmayı isterdi.

Gaster bu portalın içine düştüğünde çok gençti. Bende o zamanlar annemle tek yaşıyordum...babam...babam ben doğduktan 1ay sonra ölmüştü.

Gaster annem beni terk ettikten sonra beni yolda ölmek üzereyken buldu. Gerçekten ona minnettarım. O benim babam gibiydi artık o günden sonra. Bunu o yaşımda anlamıştım.
...

Gaster,masasının üstünde çizdiği projeyle uğraşıyordu. Bana seslendi ve projeyi bana da anlattı sonrada o eski günlüğüne yazdı her zamanki gibi. O günlüğüne projesini yazarken bende masadaki kağıda baktım.

...hmm liderlik ruhunu yakalamamız lazımdı...böyle birşey olmasını hiç istemezdim. Ama...o benim babam. Babamı hayal kırıklığına uğratmak,benim için ölüm gibi olurdu.

Plana 1 hafta sonra tamamen başlayacaktık artık... O ruh bizim olacaktı.

Odama gittim ve bunları düşünmeye, rüyama doğru kısa bir yol aldım makine seslerinin gıcırtısıyla...

Bahsettiği portal gibi geçit(ormandan giriliyor sadece ve gaster a yakın olanlar girebiliyor bu portala. Zaten gaster portala çekilmeden önce jackin babalık görevini almıştı. Portala hapsolduktan sonra sadece Jack girebildi onun yanına..)

UNDERTALE:LEADERSHİP(LİDERLİK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin