0.1

42.8K 2.3K 4.3K
                                    

*Kitaplarımda reklam yasak!*
*Kitaplarımda reklam yasak!*
*Kitaplarımda reklam yasak!*


*Başladığınız tarih olarak en sevdiğiniz şarkı sözünü bırakabilirsiniz💫*

05*********: Ben bir ayyaşım, sekiz çizer ayaklarım

05*********: Özlemişim sarhoşluğunu bu semtin sokaklarını

05*********: Gecenin 1'i, aptalın biri

05*********: Kalbinin dışında bekliyor içeri girmeyi

Kaşlarımı çatarak gecenin 1'inde ard arda titreyen telefonuma bakarken tanımadığım numaradan gelen mesajlar sinirimi bozmuştu. Belli ki romantik biri sevgilisine küçük bir jest yapmak istemişti ve numarayı yanlış tuşlamıştı. Parmaklarımı klavyede gezdirip cevapladım.

Melodi: Yanlış oldu sanırım..

05*********: Hayır, hiç olmadığı kadar doğru

Melodi: Anlamadım? Kimsiniz?

05*********: Kim olduğumu söylemeden önce kapının önüne bak

Çatık olan kaşlarım iyice çatılırken tereddütle ayağa kalktım. Evde yalnız yaşıyordum ve gecenin 1'inde biri bana kapının önüne bak diyordu. İçimi derin bir korku kaplarken dikkatli adımlarla kapıya ilerledim. Gözüm kapının yanındaki sehpanın üzerinde duran vazoya giderken, ne olur ne olmaz diyerek vazoyu elime aldım. Kapının gözünden baktığımda kimseyi görmemiş olmam beni daha da endişelendirirken gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.

Pekala Melodi, seni öldürmeye gelen katil büyük ihtimal eğilerek seni bekliyor. Ama sakın endişelenme, hemen karşı dairende en yakın arkadaşın Eser oturuyor. Bir çığlığında onu buraya çağırabilirsin. Her şey kontrol altında, sakin ol..

Cesaretimi toplayıp elimi kapının koluna attım ve yavaşça açıp kendime dışarısını görebilecek küçük bir alan yarattım. Görünürde kimse yoktu. Kapıyı daha da açtığımda yerde küçük bir kutu olduğunu farketmiştim.

Katil, evimin önüne bomba bırakıp kaçmış olabilirdi..

Yutkunup kutunun üzerinden atladım ve koşar adım Eser'in evine ilerledim. Kapıyı hızla çalarken gözüm hâlâ yerdeki kutudaydı.

"Melodi? Ne oldu bu saate?"

Eser'in uykulu sesi kulağıma gelirken gözlerimi ona çevirdim. Kafasını kapının pervazına yaslamış uyukluyordu.

"Eser kapımın önünde bir kutu var.."

"Yani?"

Oflayıp gözünü açması için onu dürttüğümde gözlerini açıp bana baktı.

"Evimin önünde bir kutu var diyorum."

Gözleri kutuya giderken mırıldandı.

"E kapının önüne bir kutu koyduysalar onu içeri al diyedir, gelip beni uyandır diye değil."

"Evimin önünde katilden gelen bir bomba var ve sen içeri al mı diyorsun?"

Eser gözlerini devirip başını iki yana salladı.

"Abartmazsan olmaz çünkü."

Kapının yanındaki masanın üzerinden anahtarını alıp evden çıktı ve kapıyı çekti.

"Patlatalım bakalım şu bombayı."

Önden ilerlerken paçası kıvrılmış kuzucuklu pijamasıyla ve ayağındaki kocaman panduflarıyla bombayı nasıl patlatacaktı merak ediyordum doğrusu.

Müzik Kutusu / TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin