Úvod - 1.část

672 11 0
                                    

Týna (T)
Ahojky já jsem Týna Popelková a je mi 24 let. Mám stáří sestru. Bydlím na statku, který zároveň vlastním. Chodím se Štěpánem, mám ale pocit, že mě podvádí nic si s toho nedělám zatím. Zní to divně že mi to nevadí, ale jsem hold jiná. Moji nejlepší kamarádi jsou Deny,Juli a Tony + Sylva. Jsme taková pěti členná parta. Mám je moc ráda.

Sylva (S)
Nazdar jsem Sylva Popelková. Měla jsem špatný život a udělala jsem hrozně chyb, ale dokázala jsem se znovu postavit a jít dál. Je mi 26. Bydlím na statku Slunečná a společně se sestrou ho vlastním. Mám bezvadný kámoše, na které se můžu vždy spolehnout.

Julča (Ju)
Jsem Juli Vacková a je mi 25. Mám debilního bráchu. Pracuji a teď už i bydlím na statku, protože doma se to nedá vydržet. Moje nejlepší kámoše už asi znáte... hmm..... nebo vám je z opakuju Týnka, Deny, Tony a Sylva.

Denisa (D)
Čauky, jmenuji se Denisa Kánská. Je mi 24 let. Už 2 roky bydlím na statku. Dost mě to tu změnilo a z namyšlené fifleny se ze mě stala milá, hodná a ochotná někomu pomoc holka. Také už rok a půl chodím s Tonym. Je to prima kluk moc ho miluju.

Tony (Tn)
To že jsem Tony už víte. A že žiju na statku asi taky. Zároveň tam pracuji.
Chodím s Deny. Změnil jsem ji a ona mě okouzlila. Jasně málem bych zapoměl je mi 27 let.

Štěpán (Š)
Nazdar jsem Štepán Vacek. Je mi 28. Mám sestru. Nemám moc rád statek a tak bych chtěl, aby se Týna přestěhovala k nám, ale ona nechce. No zároveň chodím i s Klárou, pěkná kočka je. Moc kámošů nemám a je mi to jedno.

__________________________________

Janek (J)
Ahoj já jsem Janek Linhart a je mi 26. Vlastním firmu Solange energie. S tátou se nebavím. Romana moc nemusím, ale furt je to můj kámoš a bratranec. Hanička a Vilda mi hodně pomáhají, mám je rád. Jsem milionář, no spíš jak to kdo vezme pro ostatní jsem milionář a pro sebe, Hanu a Vildu jen hodný a milí kluk, který by si raději našel holku. Tu která by mě milovala a nezáleželo by ji na penězích.

Vilda (V)
Zdar jmenuji se Vilém Fiala, je mi 27. Holku nemám. Za to ale mám Hanu a Janka. Chtěl bych jet někam na dovolenou, odpočinou si, no a abych už nemusel s Jankem poslouchat ty Romanovi přiblblí keci. Jsem jakoby Vilém Fiala a zárověň i Linhart. No a to stejně Janek. Jsme taková "rodina."

Kdo je otcem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat