Minulost Týny
Ve 3 letech mi umřel táta. Byla jsem strašně smutná. Se Sylvou jsem se od té doby vůbec nebavila jen jsme se hádali. Když si našla kluka, tak jsem se hádala s ním a bránila sestru. Dokonce jsem se s ním poprala a skončila v nemocnici. Nic vážného to nebylo jen otřes mozku a pár modřin. To ten kluk skončil trochu hůř měl zlomenou ruku. Nakonec jsem ho pro vždy vyhodila ze statku a už se nikdy neukázal. V tu dobu jsem si našla kluka já. No nebyla to přímo láska jen jsme spolu chodili a chodíme do teď. Se sestrou už se bavíme jsou z nás nejlepší kámošky + další nej. kámoši.
Tak a teď k tomu co se stalo nedávno. No můj kámoš Mára mě pozval na párty a já to nemohla odmítnou, tak jsem šla. Potkala jsem tam takového hezkého kluka, ale oba jsme byly opilí takže to naše mluvení nevypadalo zrovna nejlíp. No ale to nejhlavnější je, že jsem se s ním omylem vyspala. Neznám ho ani nevím jak se jmenuje, ale byl na mě hodný! Vím jen, že mi ráno nachystal snídani a pošeptal mi: Miluju tě i když tě moc neznám!! ❤
Asi ho taky miluju. No co víc říct byla to hezká noc.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tak a teď do reality. Je mi 24 a jsem zvědavá co se stane a jak se můj zbytek života bude vyvíjet!?..... 👌
________________________________
Minulost Janka
Hello😅 od malička doma mluvíme spíš anglicky, ale po tom co už nebydlím a ani se nebavím s tátou tak mluvím jen česky někdy s přízvukem. Mámu jsem nikdy nepoznal utekla od nás a sourozence nemám. No teda až na Vildu toho beru jako bratra. V mém dětství se toho moc nedělo. Holku jsem nikdy neměl.
No a teď před pár týdny mě pozval bratranec Roman na párty. Nechtělo se mi tam jít, ale přemluvil mě. Byl jsem dost opilí, ale potkal jsem tam jednu hezkou holku. Dost jsme se nasmáli. No a co se nestalo no jako bylo to moc krásný ale....... No tak ať jdu k věci, vyspal jsem se s ní. Ta noc byla krásná, ale vůbec ji neznám ani nevím jak se jmenuje. Ale jedno vím jistě Miluju ji ano zamiloval jsem se.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Teď je mi 26 a chci si dát voraz (odpočinou si) od všeho práce, Romana atd. No a taky by mě zajímalo jestli tu holku ještě někdy potkám, už si ji teda nepamatuji a to je jen pár měsíců zpátky.
Jak asi bude pokračovat můj život?!...... 👌
ČTEŠ
Kdo je otcem?
Short StoryTýna bude na párty a potká tam Janka, kterého ovšem nezná. Tam se stane něco co oba nečekali...... Týna chodí se Štěpánem, s kterým se vyspí (jak normální u partnerů😅) Po nějakém čase zjistí, že je těhotná. Bude ji to divné..... Co zjistí a po čem...