8.část - Návrat domů

305 11 7
                                    

Přesuneme se o 3 dny
Pohled Týny
Právě je 16:30. Já už mám zabaleno a nachystané na odchod. Ano dnes si pro mě Janek dojede v 5 hodin. Janek za mnou jezdil každý den. Nevím proč, ale cítím v sobě pocit jakoby byl něco víc než kamarád. Hezky se o mě stará a i o mého syna. Janík je takový malý prcek. A to mi připomíná, že ho musím ještě nakojit a obléct. Jo teď se vzbudil a vypadá, že má hlad. Nakojila jsem ho, přebalila, oblékla mu světle zelené bodyčko 1.9. jsem přišel na svět, je takové teplejší a nasadila mu čepičku Prince 👑. Také jsem mu dala takové malé papučky. Já si vzala to triko od Janka a černé legíny + takovou letní bundu. Janíka jsem položila do vajíčka ( snad víte jak to vypadá, takové to na přepravu dítěte) a přikryla ho dečkou. Do pusy jsem mu dala dudlík. Byl tak roztomilý. Je začátek školního roku a venku v noci bývá chladněji, proto to oblečení. Už jsem jen čekala než se otevřou dveře.

Pohled Janka
Tak jo musím vyrazit. Jedu pro Týnu. Takže ji tam nechci nechat čekat. Taky se na statku objevila starší paní. Nevím kdo to je, ale Týna by to mohla vědět, protože se po ní ptala, ale nikdo jí neřekl, že je těhotná. Tak jo vyjíždím. Je 16:45 takže to asi chvíli bude trvat. Dojel jsem tam v 17:28, protože jsem se stavil do kvetinářství pro růže a k tomu jednu velkou slunečnici, je to jakože ta slunečnice je uprostřed a kolem ní je asi šest červených růží a celé je to svázané velkou oranžovou mašlí. Snad se jí bude líbit. Tak jo......
J: Klep, klep....
  A otevřel jsem dveře. Přišel jsem k Týně.
T: No a ahoj, už jsem myslela, že jsi zapoměl
  A obejmula mě. U toho jsem si nemohl odpustit ji sáhnout lehce na zadek.
J: To bych si nedovolil zapomenou
T: Tak kde jsi byl?? 😅
J: Musel jsem se pro něco stavit
T: A pro co??
  Zvědavě se zeptala. Podal jsem jí slunečnici + růže.
T: To je pro mě, to jsi nemusel, ale moc ti děkuji, je nádherná a božsky voní
  Dala mi pusu na tvář.
J: To jsem rád
J: Tak co vyrážíme? Vidím, že jste oba připraveni a sekne vám to
T: Ty lichotníku, jasně, že vyrazíme
J: Tak jo, ale jestli by ti nevadilo, mohli bychom zajet do mé práce, slíbil jsem Haně, že jí ho ukážu, má pro něho něco malého a navíc musím ještě pro složku kvůli obchodu
T: Jo ta Hana, moc ráda ji poznám, takže můžeme
  Vzal jsem do ruky kabelu a ještě další menší, Týna vzala vajíčko s prcek a šli jsme k autu. Já řídil, to je jasné, Týna seděla vzadu i s malým a vyrazili jsme. V práci jsem si vzal potřebné věci, seznámil jsem ji s Hanou a prcek dostal takový náhrdelník na nohu i na krk. Taky řekla něco co viděla v kartách, že prý pro nás velká láska až do smrti a pro něho štěstí a úspěch v životě. Tak uvidíme a v cukuletu jsme stáli před statkem teda spíš před dveřmi do hospody. Opatrně jsem nakoukl, čekal jsem, že tam nikdo nebude.
J: Sakra.....

Pohled Týny
Co budu povídat, dost jsem se nudila. Janek přijel v 17:30. Dovezl mi květiny, což od něho bylo milé. Jinak jeli jsme jako první do Solange energy tady aspoň myslím, že se to tak jmenuje, seznámil mě s Hanou a pak jsme odjeli na statek. Věci jsem nechala u něho v autě. Jen jsem vzala do ruky vajíčko a šla ke dveřím, kde stál Janek a nakukoval dovnitř. Otočil se na mě.
J: Sakra....
T: Co se děje?
J: Hospoda je úplně plná a to jakože úplně
T: Tak to dnes budou vědět asi všichni, no nedá se nic dělat
J: Fajn, takže já jdu první a hned za mnou ty, hádám, že se na nás budou všichni koukat
T: No to určitě😂
  Oba jsme se zasmáli. Tak jo. Jde se na to.
Janek otevřel dveře a šel pomalu do vnitř a já ho následovala. Všechny pohledy zůstali na nás. Bylo to divné. Šli jsme teda blíž.
S: Tý-nko.......
Ton: To je tvůj syn??
Ju: To není možné....
T: Ano to je Janek Popelka, můj syn
  Teď se na mě nechápavě podíval Janek.
T: No co, to bylo první jméno, které mě v porodnici napadlo
  Zasmála jsem se a on se mnou.
J: Nosím štěstí
T: Si tě budu nosit sebou
J: Tak na to nemám námitky 😂
T: Ani já😅
  Z našeho rozhovoru nás vyrušila... no to si děláte srandu... to je nemožné.
Bě: Ahoj Týnko
T: Bětooo
  Dala jsem Jankovi vajíčko ať ho podrží a utíkala ji obejmout.
T: Jak je to možné.....Co tady děláš?
Bě: Teď tu bydlím. Přijela se kouknout jak se vám vede....
  Janek přišel blíž a ukázal ho Bětě.
Bě: Je nádherný
Bě: Vás už jsem tu viděla
J: Jo já vás taky
Bě: Vy jste Týny přítel?
J: Co.... Ne nejsem
Bě: Aha, ale i tak si můžeme tykat, Běta
J: Janek Linhart
  Běta zalezla do kuchyně, Janek si šel sednou ke stolu kde byly Sylva, Julča, Tony, Deny, Tom a Vilda. Já chtěla jít taky, ale zastavil mě Lídy hlas.
Lí: Proč jsi mi nezvedala mobil?
T: Neměla jsem čas
Lí: A proč má tvůj a Štěpánkův syn jméno Janek Popelka?? Měl to být snad mladší Štěpán Vacek!
T: No to asi neměl, můj syn se bude jmenovat tak jaké mu já dám jméno, když ani nebyl u porodu!
Lí: Dobře, dobře uka já si ho pochovám
  Začala si ho brát do ruk, ale já ji zavčas zastavila.
T: Nevezmete, nevidíte Lído, že spí
Lí: Tak si pojď k nám sednout, musíš nám vše říct
  U jejich stolu seděli Kratinovi, Dolejšovy, Korytovy, Štěpán, Franta atd.
Došla k nám Sylva.
S: Omluvte nás Lído, ale Týna dnes bude sedět s námi
Lí: To nemůže
S: Ale může
  Konečně jsem si šla sednout.
T: ????? Co.... to..... Sylvi???
S: No.... a jooo, toto je Vilda můj přítel
T: Sylvinko ty se mi snad zdáš, od té doby co....... jsi neměla kluka
V: Vilda
T: Týna
  Tak jo ještě jsme si hodně dlouho povídali. Něco nám řekl o sobě Vilda a Janek. Deny jak se jí vede a já jim řekla, že Štěpán není jeho otec. To na mě vykulili oči a ptali se kdo je otcem. Já to nechtěla rozebírat a tak jsem jim jednoduše řekla nevím a. snad to pochopí. Kolem 1 ráno jsme to zabalili a navíc Janík měl hlad, takže jsem šla do pokoje, nakojila ho, přebalila a převlékl a uspala ho. Pak jsem se šla vysprchovat a taky spát.

Pohled Janka
T: Co se děje?
J: Hospoda je úplně plná a to jakože úplně
T: Tak to dnes budou vědět asi všichni, no nedá se nic dělat
J: Fajn, takže já jdu první a hned za mnou ty, hádám, že se na nás budou všichni koukat
T: No to určitě😂
  Oba jsme se zasmáli. Jdem na to. Otevřel jsem dveře a už na mě všichni koukali pak pomalu vešel do vnitř a za mnou Týna, pohledy šli na ni a malého. Týna si něco začala povídat s její sestrou a pak se mnou. Dala mi vajíčko a šla obejmout nějakou paní. Jo tu znám. Šel jsem za nimi a seznámil se s Bětou a potom se posadil ke stolu kde jsou Tony, Vilda, Deny atd. Týna si chvíli s někým povídala a pak za ni přišla Sylva a dovedla ji k nám. My taky hodně dlouho kecali. Kolem 1 jsme to zabalili a šli spát.

Další část je tu. Doufám, že se bude líbit.
.
.
Vaše........   N💙
 

Kdo je otcem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat