Pohled Týny /13.3.
To už není normální. Sedím v koupelně u záchodové mísy a jen zvracím. Už to začalo před měsícem a půl. Bylo mi špatně, ale ne tolik jako teď. Už nevím co se mnou je. Kdyby tu teď byla Běta třeba by mi pomohla. Moje sestra si myslí jestli nejsem těhotná. Taky jsem si to myslela, protože jsem se před asi měsícem vyspala se Štěpánem, ale použili jsme ochranu, proto je mi to divné. V tu chvíli jsem si vzpomněla na tu párty, toho kluka a tu noc. Toho kluka už si nepamatuji, ani nevím jak vypadá a teď když nad tím přemýšlím tak tu noc s ním jsme ochranu nepoužili. A sakra! Zvedám se a jdu se převléknout, beru si toto:Ještě jsem se trochu upravila (na líčila, učesala) , šla do hospody kde byla Róza a sestra, řekla jsem jim, že mi není dobře a že jedu k doktorce. Trochu jsem za lhala nejela jsem úplně k normální doktorce, ale ke gynekoložce.
Nasedla jsem do auta a vyrazila.U gynekoložky
G: Slečna Popelková
T: Dobrý den
G: Dobrý den i vám slečno, tak copak se děje?
T: Nooooo...... víte mám dojem, že jsem těhotná, ale test jsem si nedělala, jen mi je už delší dobu špatně
G: Aha, dobře, tak se tady posaďte a podíváme se zda jste v tom nebo ne
Chvíli mi jezdila po břiše takovým tím přístrojem a pak začala mluvit, dost jsem se bála.
G: Takže slečno Popelková doufám, že vám udělám radost, jste ve třetím měsíci těhotenství. Tady máte fotku. A na kontrolu vás objednám zatím na 13.května.
T: Děkuji a na shledanou
G: Na shledanou
Odešla jsem, nasedla do auta a jela do lékárny, tam si koupila těhotenský test a odjela na statek. Jen co jsem přijela a zaparkoval, tak jsem si to zamířila k sobě do pokoje a zamkla se tam. Udělala si ten test, sedla si na postel a neustále přemýšlela co bude dál. Asi máte pár otázek co?? 1- Proč jsem si koupila těhotenský test, když už vím, že jsem těhotná na 100%??? - Jednoduché, chci mít památku a dát ho jednou třeba pravému otci dítěte. 2- Moje pocity?? - Jsem ráda, že budu maminka, ale zároveň jsem smutná......... Přemýšlela jsem tak dlouho, že jsem úplně zapomněla na večeři. Převlékla jsem se do tohodle:A šla do hospody i s tím testem. Všichni seděli u velkého stolu - Tony, Deny, Tom, profesor, Róza, Sylva, Štěpán a Julča. Přišla jsem k nim a začalo to.
S: Tak co jak bylo u doktorky?
Ró: Co jsi zjistila, jsi v tom??
U téhle otázky se na mě Štěpán divně podíval. No ostatní taky.
T: Nooooo.............
Ju: Tak Týnuš už se vymáčkni co s tebou vlastně je?
T:......................
D: Ať nám řekneš cokoliv, tak jsme s tebou Týnko
Š: Takže lásko...??
T: Tak dobře........ Jsem těhotná
Podala jsem jim test.
Š: Ale já myslel........
T: To já taky, ale co už......
S+D+Ton+Tm+Ju+Ró+prof: To je úžasná zpráva
Tm: Tak na to si připijeme
Donesl víno a začal nalévat všem. Deny ho odmítla a já ho nemůžu. Nic moc se nedělo, jen jsme si povídali a pak šli spát.Ráno
Je krásné ráno. Dnes je 14.3.
a hádejte kdo začal plánovat. No úplně všichni. Franta a Lída u mě dnes byli, popřáli mi hodně síly, štěstí a zdravý, dali mi růži a Lída nějaké těhotenské oblečení.
Všichni pracovali, taky bych ráda ale nemůžu bohužel, protože jsem ve 3 měsíci tak si musím dávat pozor.
Štepán plánoval jména, že prý holka- Štěpánka a kluk- Štěpánek.
Já s tím teda nesouhlasila, protože to není jeho dítě, už to mezi námi není jako dřív a na 99% vím, že mě podvádí. To jsem mu ale neřekla, ale také jsem s tím nesouhlasila. K jídlu jsem měla tvarohové koláčky, moje oblíbené + džus pomerančový.
Ležela, jsem celý den v posteli, koukala na účetnictví, vypisovala nějaké papíry, četla knihu a kreslila.
Takhle podobně to šlo asi 3 měsíce. Všechny kontroly u doktorky byly v pořádku.17.6.
Den jako každý jiný. Už se trochu podobám balónu😅. Dnes jedu na kontrolu, jo na tu kde se mám dozvědět co to bude jestli holka nebo kluk. Já jsem se rozhodla, že to vědět nechci tak si jdu jen potvrdit, že je vše v pořádku a pro fotku, kterou založím do obálky. Dělám takový dáreček pro pravého otce dítěte. Je tam test, první fotka z ultrazvuku a teď tato, pak nějaké mé fotky jak mi narůstá bříško a tak. Úplně jsem se zakecala, jinak už jsem doma a Deny s Tonym si nás svolali do hospody. Byla tam černá větší krabice. A já už tušila co se děje. Málem bych zapomněla hospoda dnes byla celá plná, byly tak Štěpánovi rodiče a jejich kamarádi a další, takže se na nás všichni dívali.Ton: Takže musíme vám něco říct. Budeme mít nového člena rodiny
D: Čekám miminko
Vši: začali tleskat 👏a blahopřáli
T: Deny takže teď budeme dvě sedávat v posteli a nudit se😂
D: Jasně, už se moc těším😂D: A teď ještě jedna věc, jediná já vím co to bude, teď je čas na tatínkovi, aby to také zjistil
Tony přišel ke krabici a pomalu ji otevřel. Zevnitř vyletěli modré balónky.
Ton: Já budu mít kluka!!!!!
Zvedl Denisu do vzduchu a zatočil s ní, pak ji zase položil na zem. Ale stalo se něco nečekaného. Chytl ji za ruku, sáhl do kapsy něco držel v ruce, ale nevím co. Pak si klekl na koleno.....
Ton: Deny prožil jsem s tebou ty nejkrásnější chvíle a chci aby jich bylo víc. Jsi úžasná, dokonalá, starostlivá a překrásná slečna jakou jsem kdy potkal.
Teď ukázal krabičku ve které byl zásnubní prstýnek.Ton: Deny Kánská vezmeš si mě? A uděláš ze mě nejšťastnějšího muže na světě??
....................... chvíle ticha............
D: ANO Tony vezmu si tě!!
Začala brečet, on jí navlékl prsten a políbili se. Pak to znáte ne? Všichni si připili vínem, pokecali, znovu po gratulovali. Pak jsem se rozloučila a šla spát.Takže snad se vám bude tato část líbit ........
.
.
.
Vaše........ N💙
ČTEŠ
Kdo je otcem?
Short StoryTýna bude na párty a potká tam Janka, kterého ovšem nezná. Tam se stane něco co oba nečekali...... Týna chodí se Štěpánem, s kterým se vyspí (jak normální u partnerů😅) Po nějakém čase zjistí, že je těhotná. Bude ji to divné..... Co zjistí a po čem...