...darr...apare un băiat,nu-l cunosc, dar pare furios. Băiatul misterios vine spre Marian și îl prinde de haine dandu-l de lângă mine
-Ce îți închipui ca faci aici?
-Stau cu iubita mea?
-De când e iubita ta?
-Nu sunt iubita lui..
-Taci proasto!băiatul misterios ii da o palma
-Controlează-ți vorbele, altfel nu îmi mai opresc nici eu pumnul.
-Cine dracu ești și ce vrei de la mine și iubita mea?
-Nu e iubita ta!
-Bine,bine.
-Marisa, tu vii cu mine?
-Unde?
-Taci.
Băiatul asta se comporta foarte asemănător cu fratele meu. Iesim din liceu iar acesta ma conduce spre o mașină, imi deschide galant portiera și îmi da de înțeles ca trebuie să urc în mașină, dupa ce s-a urcat și el..am pornit la drum..unde mergem? nu am nici cea mai mica idee. Dupa câteva minute bune de liniște,ma decid să-l întreb pe băiatul misterios cine e și unde mergem.
-Deci..cine ești defapt?
-De ce întrebi?
-Nu știu, poate pentru ca sunt în masina ta si mergem undeva, iar eu habar n-am cine ești, dar totuși m-ai salvat de acel nenoroci.
-Asta e rolul meu domnișoară.
-Poftim?! cine te-a pus sa faci asta?
-Veţi afla de la şeful mez domnişoară.
-Unde mergem?
-Aşteaptă şi tu puţin şi vei afla.
-Ma sperie toată chestia asta.
-Calmaţi-vă domnişoară,nu vă face nimeni rău.
-Ok... Liniştea îşi face simţită prezenţa...mai trec în jur de 40 de minute şi ajungem pe o alee,această alee pare una de nu ştiu, oameni foarte bogaţi,casele seamănă cu nişte palate, parcă aş fi într-un film,e ciudat rău....
-Am ajuns domnişoară. Acesta opreşte maşina in fața une vile foarte mare şi frumoasă,iar porţile sale se dechid. Baiatul misterios opreşte maşina în faţa case. Cobor din maşin iar în faţa noastră apare un bărbat foarte frumos şi elegant...Oare cine este acest bărbat atat de frumos??
CITEȘTI
familia sau dragostea?🤔
FantasyBuna:) nu cred ca îmi va citi nimeni cartea dar e ok.... buna! Ma numesc Marisa și am 16 ani. Stau împreună cu părinți mei și fratele meu mai mare, Andrei. Iar viata mea va lua o întorsătură..