capitolul patru

40 5 2
                                    

Timpul a trecut atât de repede. Cei doi au stat atât de mult de vorba în cât nici nu au realizat ca deja era miezul nopții.
-O doamne, cât este ora!
-Ar trebui sa merg acasă.
-E prea târziu micuto, te culci aici și mâine dimineață te duce Bogdan acasă.
-Și ce le voi spune părinților mei? Unde am fost toată noaptea?
-Nu le poți spune de mine, le spui ca ai stat la o prietena pentru ca nu te simțeai bine.
-Ok..
-Unde vrei sa dormi? Îți pregătesc o camera?
-Nu as putea sa dorm cu tine?
-Nu știu dacă ma pot abține sa nu te ating.
-Cine a spus ca trebuie sa te abții?
-Marisa..eu te iubesc și crede-mă ca dacă as fi vrut doar pentru o noapte puteam pur și simplu sa te violez și gata..dar eu te iubesc, te vreau pentru o eternitate, vreau sa fii mama copiilor mei, Marisa!
-Vai..esti atât de dulce.
-Te-ai rusinatttt.
-Ba nuu.
-Vino sa te pupp..Marisa se apropie, iar Robert o săruta pe frunte cu grija și multa iubire. O duce în camera lui și ii da un tricou, care desigur ii vine exact ca o rochie.
-Stai puțin, ies imediat și te las sa te schimbi.
-Nu, ramai.
-Darr...
-Shh
Marisa își da tricoul ei jos...într-un mod senzual, iar erectia lui Robert a apărut instant. Marisa și-a propul să-l înnebunească, s-a apropiat de el, l-a sărutat, iar apoi s-a întors cu spatele iar fundul ei se apropie de erectia lui, deja l-a înnebunit.
*în mintea lui Robert* o doamnei Marisa, ce îmi faci? Te vreau, vreau sa te fut, vreau sa ma simțit în tine, vreau să-mi gemi numele. Nu Robert! oprește-te, e mica. dar arata atât de bine, are sânii atât de mari, iar fesele ei sunt senzaționale.
-Marisa, oprește-te! nu vreau sa fac nimic cu tine, îmbracă-te și treci la somn.
-Darr..
-Niciun dar, intelege ca te iubesc și nu vreau sa profit de tine..
-Bine, bine tati....
*dimineata, ora 7:00*
-Vreau sa mai dorm.
-Trezește-te micuțo, trebuie sa mergi acasă. -Bine, bine...
-Ți-am pregătit micul dejun micuto.
-Mersi...
-Ai pățit ceva?
-Am avut un coșmar.
-Ce coșmar?
-Nu știu dar tu erai dușmanul familiei mele.
-E doar un coșmar. Marisa își termina micul dejun și pleacă spre casa ei însoțită de Bogdan.
-Ai de gând sa taci tot drumul?
-Nu avem despre ce sa discutam, domnișoară.
-Vreau sa știu mai multe despre tine Bogdan.
-Nu va pot spune nimic, așa mi-a ordonat domnul Robert.
-Ești plictisitor.
Marisa s-a gândit tot drumul ce sa le spună părinților ei, cum să-i minta? Nu a mai făcut asta niciodată, e atat de greu.

familia sau dragostea?🤔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum