Doamne cat de frumos poate sa fie acest bărbat. Oare cine e?Marisa revino-ti!Nu îți poți face fantezii cu acest barbat,nici macar nu il cunosti.
-Hei, pamantul catre Marisa, ma mai sorbi mult din priviri? Cred ca deja te-ai udat la cate fantezii ti-au trecut prin minte.
-Poftim?!Eu sa ma ud? n-ai sa vezi! cine esti si ce caut aici?
-Eu sunt Robert și ești aici pentru ca deja am cucerit toate femeile mai puțin pe tine glumesc!
-Am uitat să rad..
-Hai micuțo, nu mai fi asa. Bogdan poți pleca.
-Deci asa îl cheamă pe băiatul misterios.
-Poftim? băiatul misterios?
-Da.
-De unde porecla asta?
-Pai dacă nu mi-a spus nimic despre cine e sau cum îl cheamă, i-am dat eu un nume.
-Atunci sa știi ca băiatul misterios, a avut grija de tine în ultimul timp și te-a urmărit peste tot.
-CEE?! m-a urmărit??
-Da.
-Cine ești și ce vrei?
-Pai uite vezi tu, noi defapt ne cunoaștem, defapt eu pe tine, tu pe mine nu prea.
-Detaliază te rog..
-Îți aduci aminte noaptea în care un bărbat ți-a adus o umbrela pentru ca ploua foarte tare, iar tu erai uda toată și aveai un corp care se vedea extraordinar, era o combinație drăguță între sânii tai, tricoul alb și ploaia de afara.
-Da..
-Eu eram!
-Și?
-În clipa aia m-am îndrăgostit de tine, m-am gândit zi și noapte la tine, timp de câteva zile bune :)
-Nu pot sa înțeleg cum..
-Da Marisa, m-am îndrăgostit nebunește de tine și am început sa fac investigații și am aflat totul despre tine, iar atunci l-am pus pe Bogdan sa te protejeze.
-Sa ma protejeze de???
-Eh Marisa...
-Spunee!
-Vei afla la momentul potrivit.
-Și acum ce se va întâmpla? Ma vei ține aici pentru tot restul vieții?
-Ești comica Marisa. Nu te voi ține prizoniera niciodată.
-Atunci ce se va întâmpla?
-Asta tu decizi dar eu o sa te iubesc indiferent de ce vei alege.
-Ok... pari un tip dragut și ești destul de atrăgător, dar dragoste cu silă nu se poate, asa ca va trebui sa aștepți.
-Aștept cât e nevoie mica mea prințesă.
-As vrea sa te cunosc mai bine. Câți ani ai și cumde ai o casa atât de mare?
-Am 25 de ani, Marisa! iar în legătură cu casa... e realizata datorita muncii depuse de mic.
-Ok, deci s-a îndrăgostit de mine un bărbat foarte bogat. Părinții tai?
-Nu mai sunt...
-Scuze..îmi pare rău, nu am știut.
-E ok melisa. Nu aveai de unde sa știi...tata a murit înainte sa ma nasc, iar mama s-a sinucis la 2 luni după nașterea mea, lăsându-mă în grija bunicii mele. Pe la 14 ani m-am băgat în tot felul de combinații, iar la 20 de ani am avut propria mea afacere.
-Și ce afacere ai tu?
-Eu? eh.. am o firma care se bazează pe crearea și editarea desenelor animate, se câștiga bani frumoși, dar mai am și alte afaceri...
-Care sunt acelea?
-Eh..nu îți pot spune acum vei afla în timp.
CITEȘTI
familia sau dragostea?🤔
FantasyBuna:) nu cred ca îmi va citi nimeni cartea dar e ok.... buna! Ma numesc Marisa și am 16 ani. Stau împreună cu părinți mei și fratele meu mai mare, Andrei. Iar viata mea va lua o întorsătură..