-----MİDORİYANIN AĞZINDAN--------Ve içeri girmeme ağzımın açık kalması bir oldu....
Bu shinso mu.....
"s-shinso"
Shinso Hitoshi
"Midoriya yoksa recovery girl in gönderdiği kişi sen misin?""e-evet ama senin burada ne işin var yoksa kahramanlık yerine hastanede çalışmaya mı başladın?"
Shinso Hitoshi
"evet hem insanlara böyle yardım etmek çok güzel" gülümseyerek dedi.Onu ilk kez gülümserken görüyorum onun adına çok sevindim çünkü hayalinin peşinden gitmişti ve mutlu görünüyor.
(*ya shinso ya doktor önlüğü çokkk yakışırrrr UwU*)
---------SHİNSO NUN AĞZINDAN--------
Midoriyanın gelmesini hiç beklemezdim çünkü recovery girl gelicek olan hastanın duygusal bozukluğunun olabileceğini söyledi a-ama benim tanıdığım midoriya her zaman gülümser etrafına neşe saçardı herşey bi anda olmuş olmalı"konuşmaya başlayalım mı?"
Midoriya
"olur" masamın önündeki sandalyeye oturdu.Ve bana yaşadıklarını anlattı annesinin öldüğünü yemek yiyemediğini ve bayılma nöbetleri ile hiç bitmeyen kanlı öksürüklerini ne kadar anlattıkça benim yüzüm düşüyordu daha midoriya yı görmeyeli 1 ay olmuştu ama en son gördüğünde bu halde değildi gülümsüyordu ve herkesi destekliyordu şimdi ise gözleri solmuş ve vucude beyaza bürünnüştü sanki bu dünyada yokmuş gibi sanki öl....
------MİDORİYANIN AĞZINDAN--------
Shinso ile konuştuktan sonra yüzünden belli oluyordu onunda bir şey yapamayacağı. Anlatıklarım ile onun da mor gözlerinin rengi soluyordu ve daha kötüsü bana ACIYORDU.....
Hayata en istemediğin durum buydu başkasının sana ACIYARAK BAKMASI....
Ve
Shinso Hitoshi
"Midoriya benim yapabileceğin pek bir şey yok ama ileride buraya gelebilirsin ve senin ile konuşabiliriz""......."
Shinso Hitoshi
"Midoriya ben bir şey yapamam kimse bir şey yapamaz sadece sen yapabilirsin hem bana herkesi gülümseyerek kurtarmak istediğini söyleyen sendin şimdi böy-"Daha fazla kendimi tutamicam
"O ESKİDENDİ KİMSE BENİ ANLAMIYOR ARTIK HERKES BANA ACIYOR BENİM YAŞAMAK İÇİN Bİ SEBEBİM YOK BANA TEK DEĞER VEREN KİŞİYİ* KAYBETİM VE ARTIK YALNIZIM"
(*annesi) 😔
Her şeyi sadece 2 nefeste ve bağırarak söylemiştik gözlerim dolmuştu ama daha fazla acımak istemediğim için göz yaşlarımı firar etmesine izin vermedim.
Bağırdıktan sonra shinso nun yüzü tamamen çökmüştü ve bana ACIYARAK bakıyordu sanki sanki ben deliymişim gibi aslında şimdi anlıyorum ben delirmiştim.....
Shinso ise bana bakıp tam ağzını açıxakjen tekrar kapatıyorsun sanki söyliyecekleri beni kıracakmış gibi.....
Bir süre oda sessizdi bende bir şey demeden arkamı döndüm ve
"özür dilerim"
Diyerek odadan çıktım shinso arkamdan baka kalmıştı.
kapının önünde todoroki sandalyede oturuyordu yanına gittim
Todoroki
"nasıl geç-""gidelim"
Cevap vermedi ve arkamdan gelmeye başladı hastaneden çıktık ve tramvay a bindik.
-------TODOROKİNİN AĞZINDAN-------
Midoriya yı ilk defa böyle görüyorum onu mutlu etmeliyim."Midoriya kahveye gidelim mi?"
Midoriya
Mutsuz Bi şekilde
"Hayır teşekkürler "Hiç konuşmadan yurda döndük midoriya odasına geçti bende kendi odama.
------MİDORİYANIN AĞZINDAN--------
.....odama geçtim
Düşünmeye başladım ben insanları gülümseme ile kurtarmak isterken şimdi ACINASI bir haldeyim...
Bi süre daha odamda oturmaktan sıkıldım ve hava almaya dışarı çıkmaya karar verdim tam odamdan çıktım kapıya doğru yürümeye başladım ki biri kolumdan tutu bu Kacchan dı kulağıma seslendi
Kacchan
"dışarı gel" dedi ve dışarı çıktı bende onun arkasından yürümeye başladım.(3.sezon midoriya ve Bakugo nun kavga etmesi ama biraz değiştirdim tamam çok değiştirdim)
Hava tamamen kararmış
------3. KİŞİ AĞZINDAN-------
Midoriya
"Ka-Kacchan nereye gidiyoruz?"Kacchan
"....."Midoriya
"yurtan bu kadar uzaklaşamayız"Kacchan
"....."Biraz daha yürüdük ve eğitim yaptığımız yapay sokaklardan birine gelmiştik.
Kacchan
"SENDEN NEFRET EDİYORUM!"Midoriya
"n-ne?"Kacchan
"SENİ HER GÖRDÜĞÜMDE SENİ PARÇALAMAK İSTİYORUM NE OLURSA OLSUN APTAL APTAL GÜLÜYORSUN MORALİMİ BOZUYORSUN EN ÇOK OLMAK İSTEDİĞİM KAHRAMANIN ONURUNU KAZANDIN HEMDE BENİM YÜZÜMDEN O GÜN EĞER DAHA GÜÇLÜ OLABİLSEYD-"Midoriya
"g-gidebilir miyim?"
Sakin Bi şekilde dedi.Kacchan
"HA!? "Midoriya
"bu saate burada dolaşmamız yasak bu yüzden eğer böyle konuşucaksan yurda gitmek istiyorum"
Umursamaz Bi şekilde söylüyor bunları.Bakugo Bi anda midoriya nın yanına gelip karnına tekme atı midoriya sert bir şekil de yere düştü ve kan kusmaya başladı bakugo ise siniri ondan çıkarmaya başladı ve ona bağırarak
Kacchan
"EZİK SENDEN KURTULMAK İSTİYORUM APTAL HİÇ BİR İŞE YARAMIYORSUN"Diyerek art arda karnına tekme atmaya başladı midoriya ise hiçbir şey yapamıyordu sadece kan kusuyordu...
Bakugo midoriya yı ne kadar sevsede Bi anda kendini kaybetmişti ve bütün nefterini dekudan çıkarıyordu....
Bakugo ne yaptığını fark ettiğinde durdu ve Midoriyanın tişörtü BAKUGONUN tekmelediği tarafı kan olmuştu ve midoriya artık tepki vermiyordu.........
Bakugonun gözü bir anda doldu eğilip midoriya ya seslendi.
Kacchan
"de-deku? "Cevap gelmeyince
Biraz sarsarak
"de-deku u-uyan"Ses gelmediğinde bakugo dekuyu kendine çekti ve fark etti ki deku nefes almıyordu.......
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖑𝖊𝖆𝖛𝖊 𝖒𝖊 (𝖇𝖓𝖍𝖆)
Fanfiction𝒃𝒂𝒌𝒖𝒅𝒆𝒌𝒖 + 𝒚𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐𝒅𝒐𝒓𝒐𝒌𝒊 ...𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑑𝑒𝑘𝑢𝑦𝑢 𝑎𝑙𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑖𝑠𝑖𝑦𝑜𝑟𝑙𝑎𝑟𝑑𝑖 𝑎𝑚𝑎 𝑛𝑎𝑓𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑎𝑦𝑖𝑟𝑎𝑚𝑎𝑧 𝑡𝑢𝑚 𝑘𝑎𝑙𝑏𝑖𝑚𝑙𝑒 𝑠𝑎𝑟𝑖𝑙𝑑𝑖𝑚 𝑘𝑎𝑓𝑎𝑚𝑖 𝑘𝑎...