Midoriya gülümsemesi le zaten cevabı verdi ve akşama kadar beraber konsol oynadılar gerçi 1 saatleri oyunu midoriya ya öğretmekle geçmişti.......Şimdi saat akşam ikiydi ellerinde konsola ve ikiside uyanıktı
Midoriya
" *esneyerek* geç oldu ben uyumaya gidiyi-"Bakugo
"de-deku?"Midoriya gülümseyerek
"efendim Kacchan"Bakugo kafasını eğerek
"ş-şey bu akşam benimle kalırmısın?"Midoriya
"y-yani yanında yatmamımı istiyorsun?"Bakugo kafasını kaldırmadan evet anlamında saladı bu cevabı ile midoriya bakugo ya tüm gücüyle kocaman sarıldı ama ne kadar büyük Bi sarılma olsada midoriya bakugo dan küçük olduğu için kafası onun göğsüne denk geliyordu yani o sıcak ve hızlı kalp atışlarına.......
Beraber yatağa girdiler midoriya geç olduğu için hemen uyuya kalmıştı ama durum bakugo içinde aynı değildi deku onun göğsünde uyuyordu bu bakugo yu çok rahatlatıyor dekunun düzenli yavaş nefes alıp verişi sakin kalp atışları ve onun o rahatlatan kokusu bakugo hiçbir şeye değişmezdi bir süre öyle kaldıktan sonra bakugonun da gözleri kapanmaya başladı ve kendini uykuya bıraktı........
-------------------SABAH--------------------
İlk uyanan bakugoydu deku hala kollarının arasında çok şeker uyuyordu onu uyandırmak istemiyordu ama okula az kalmıştı...
Bakugo sakince dekunun saçlarını okşayarak
"deku""......"
"deku hadi kalk"
Midoriya yavaş yavaş kendine gelmişti ve ona sarılır pozisyonda ki bakugo ya baktı
Midoriya
"günaydın Kacchan"Bakugo
"günaydın aşkım"Midoriya ona her söylediği sevgi ifadeleri ile domatese dönüyordu ve çok mutlu oluyordu.........
Midoriya üstünü değiştirmek için odasına gidiyordu ki bakugonun odasından çıkıp Bi adım atmıştıkı todorokiyke çarpıştı midoriya kime çarptığında bakmak için kafasını kaldırdığında onu görünce birşey olmamış gibi yanından geçmeye çalıştı ama sadece çalıştı todoroki onun kolunu tutmuştu ve kendi odasına sürüklemişti midoriya hiçbir şey yapmamıştı sebebini bilmiyordu ondan korkuyordu yada korkuyor muydu? ......
Todoroki dekuyu odasına getirince
Todoroki
"endişelenme bir şey yapmicam sadece konuşmak istedim"Midoriya istemsizce titremeye başlamıştı ama önünde öyle durmicaktı
Midoriya
"okula az kaldı daha hazırlanmadım bile"Dedi ve kapı koluna uzandı todoroki hiç bir şey demedi yada onu engelemedi nede olsa bu onu sadece ondan uzaklaştırırdı... Midoriya odadan çıkarken
Todoroki
"okulda görüşürüz İZUKU~~"(Sadist yazar : yavşak şerefsiz)
Midoriya odasına geçti ve son hız üstünü değiştirdi ve çantasını alıp odadan çıktı ki kapısını açtığı gibi hiç istemediği kişi dikiliyordu......
Todoroki
"bugün okula beraber gideriz diye düşünüyorum"Midoriya
"B-ben kendim gidebilirim"Dedi ve todoroki nin yanındaki boşluktan bakugonun odasına doğru yürüdü bakugonun kapısını çaldı ve
Midoriya
"Kacchan geliyormusun okula geç kalıcaz"Bakugo kapıyı açtı ve midoriya ya bakarak
Bakugo
"tamam tamam hadi gidelim inek"
Dedi saçlarını karıştırarak ve yurtan çıkıp okulla yürümeye başladılar midoriya bakugo todoroki dışında herkes okula geçmişti bile....Midoriya bakugo el ele tutuşarak okula doğru gidiyorlardı arkalarından ise sebepsiz sırıtan todoroki geliyordu midoriya eğer tek olsaydı kesinlikle korkardı ama bakugo yanında olunca her şey değişiyordu......
Sonunda okula gelmişlerdi ve elleri Bi anda olsa hiç ayrılmamıştı sınıfa girdiklerinde
Mina
"aşk kuşalarımız geldi"Sınıfta bakugo ve midoriya nın ilişkisine herkes çok sevinmiş ve onları destekliyordu bir kişi hariç......
(Sadist yazar :söylemeye gerek varmı bence yok ama yazayım)
.... Todoroki hariç.......
Dersler su gibi bittmişti şimdi okuldan çıkıyorlardı bakugo ve midoriya okula geldikleri aynı pozisyonda yurda gidiyorlardı bu sefer todoroki onları izlemiyordu çünkü okul bittiği gibi acele ile okuldan ayrıldı kimse nereye gidiceğini bilmiyordu......
Artık odalarına gelmişlerdi bakugo ve midoriya bu sefer midoriyanın odasındaydılar bir süre öyle ordan burdan konuştuktan sonra midoriya ya bilinmeyen numaradan bir mesaj geldi........
------------------------------------------------------
Oy vermeyi unutmayın canısılar sizi yerim
⭐
❤️UwU❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖑𝖊𝖆𝖛𝖊 𝖒𝖊 (𝖇𝖓𝖍𝖆)
Fanfiction𝒃𝒂𝒌𝒖𝒅𝒆𝒌𝒖 + 𝒚𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐𝒅𝒐𝒓𝒐𝒌𝒊 ...𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑑𝑒𝑘𝑢𝑦𝑢 𝑎𝑙𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑐𝑎𝑙𝑖𝑠𝑖𝑦𝑜𝑟𝑙𝑎𝑟𝑑𝑖 𝑎𝑚𝑎 𝑛𝑎𝑓𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑘𝑖𝑚𝑠𝑒 𝑜𝑛𝑢 𝑎𝑦𝑖𝑟𝑎𝑚𝑎𝑧 𝑡𝑢𝑚 𝑘𝑎𝑙𝑏𝑖𝑚𝑙𝑒 𝑠𝑎𝑟𝑖𝑙𝑑𝑖𝑚 𝑘𝑎𝑓𝑎𝑚𝑖 𝑘𝑎...