chapter 1

180 2 0
                                    

Hallo, ik ben Lotte. ik ben een meisje -mollig-, lang bruin haar, grote groene ogen. Ik heb meegedaan aan de wedstrijd voor het Golden Ticket. Ik had een liedje gecoverd van 1D, Little Things.

F*ck, ik sta niet bij de finalisten. Dat had ik wel verwacht, maar toch doet het ergens pijn...Ik open mijn mails, ik verwacht nog een mailtje van Janne hoe ze het heeft gesteld op het afspraakje met Thomas.

Janne heeft inderdaad een mailtje gestuurd:

Hi Lotte!

Ik heb echt geweldig nieuws! Ik ben gééééééééééééééééééén vrijgezel meer!!!! Thomas en ik zijn eindelijk een koppel! Ik vertel je alle details wel als ik nog es bij je ben!

Bye lieve meid!

Ha, nu zijn we eindelijk allebei van straat. Ik heb sinds 2 maanden iets met Matias. Hij is echt superknap. Zo'n bruin tintje, zwarte haren EN een enorm dashbord down there! Ik ben helemaal into hem!

Ik check mij mails verder. Tiens, een mailtje van mnm.... een naamgerichte mail! Ik open hem vlug!

Dag Lotte, we wilden jou laten weten dat jij van ons een echte meet & greet krijgt! 

Zou je die ook eens even kunnen afhalen bij ons op de redactie?

Met vriendelijke groeten

 Ik spring recht! 'MAMAAAAAAAAAAAAA, IK GA NAAR LONDEN!!!!! NAAR ONE DIRECTION!!!', schreeuw ik uit. Mama komt uit de keuken gelopen. 'Lees die mail es eventjes.' zeg ik opgewonden. Even was het stil. 'Waaw, zus, dat is helemaal geweldig', zegt mama op enthousiaste toon.

Ik moet Matias bellen! Hij zal helemaal in de wolken zijn! 

'Hey, dag schat!' zeg ik lekker enthousiast. 'Dag lieverd van me!', antwoordt Matias. 'IK HEB EEN MEET EN GREET MET ONE DIRECTION, MATIAS! IS DAT NIET GEWELDIG???', roep ik voor heel Antwerpen en omstreken. 'Ja, dat is geweldig schat!' zegt Matias! Dude, kan dat nog enthousiaster, maar ik negeer het! Ik ben zo blij, dat dit mijn pret niet mag bederven!

 _______________________________________________________________________________

Zeg me wat jullie ervan vinden :)

On tour with 1D (Dutch fanfiction-Zayn Malik)Where stories live. Discover now