chapter 9

109 1 0
                                    

Ik besluit met Matias te gaan praten als ik hem ophaal aan de luchthaven.

'Hey', zeg ik zo normaal mogelijk..

'Hey', zegt hij terug. Hij lijkt rustig...

De hele terugweg zeggen we niks. We komen aan in het ziekenhuis en gaan naar Zayns kamer.

Matias excuseert zich bij Zayn en ik vraag of we heel even kunnen praten in die kleine badkamer daar.

Hij volgt me. Ik laat de deur open, niet met opzet.

'Matias, ik denk dat het beter is dat we...', ik twijfel, 'dat we... stoppen hiermee'. Ik begin te huilen. 

'Ja, misschien wel.' zegt Matias. Ik had totaal niet verwacht dat hij hier zo gemakkelijk ging mee omgaan.

'Mag ik nog één iets doen?', vraagt hij. Hij kijkt me diep in de ogen. Ik kijk weg, de kamer in. Ik zie iedereen kijken. Als hij nu iets doet, zijn ze er direct bij. 'Ja, doe maar', fluister ik.

We kijken elkaar terug strak aan. Hij komt naar me toe en geeft me een warme zoen. Ik voel zijn tong tegen m'n lippen en laat hem toe. Ik voel vanalles. Na 2 minuten stoppen we & komen we op adem.

We lopen de kamer in en ik zie dat iedereen staart. Het is akelig stil. 'Well, ehm... Matias and I broke up, he's leaving now', zeg ik dan maar. Zayn zucht opvallend diep...

Ik breng hem terug naar de luchthaven en rij naar de loft. Het is al laat op de avond en iedereen is thuis, ook Zayn. Ze zitten allemaal naar een film te kijken. Zayn maakt een gebaar dat er nog plaats is naast hem, dus ga ik daar maar zitten. Hij kijkt me aan, ik hem en pfffffffffffffffff., wat was dit!? Had ik nu net vlinders??

Als de film af is, wil iedereen naar bed. 'Where do Janne & Lotte sleep', vraagt Harry. 

'Lotte can sleep with me', zegt Zayn vlug. Ik knik instemmend...

'And I'll sleep with Harry', Janne ziet het al helemaal voor zicht. Harry glimlacht schattig naar Janne & ze blozen allebei.

Dat wordt een stomende avond daar, in Harry's kamer ;)

On tour with 1D (Dutch fanfiction-Zayn Malik)Where stories live. Discover now