Mama en papa waren er eerst niet mee akkoord.
'Lotte, wat ga je doen met school', vroeg mama steeds. Blijkbaar was mijn zus ook thuis. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik dit mag doen. Ik ben haar voor EEUWIG dankbaar!
Ik ga terug naar de hotelkamer. 'Guys, we have permissionnnnnnnnnnnnnnnnnnnn', roepen Janne & ik tegelijk uit. Dit gevoel wil ik voor eeuwig vasthouden.
In mijn ooghoeken zie ik Matias boos kijken. Ik besluit dan maar om er mee te gaan praten. Dit wordt zeker en vast een moeilijk gesprek. Eigenlijk heb ik hier geen zin in, maar aangezien Matias echt véél voor mij betekent, moet het!
Ik geef hem een blik dat we moeten praten en gaan naar hun keuken.
Ik voel de ogen van Zayn op ons branden...
'Schat, is er iets? Ik wil dat je me het vertelt', zeg ik op een zachte toon.
Plots wordt Matias echt boos! 'Wel, je hebt niet eens aan mij gedacht en aan onze fucking relatie, Lotte!', roept hij uit. Ik zie dat de tranen in z'n ogen staan. 'Ma Matias, doe es normaal?' probeer ik nog op een zo normaal mogelijke manier.
'Verdomme Lotte, wat beteken ik voor je?' schreeuwt Matias uit. Ik zie dat iedereen in de living naar ons kijkt, maar dat kan me geen zak schelen nu!
'Matias, alsjeblieft,' roep ik, 'je weet dat je superveel voor me betekent! Ik kan toch echt zo'n kans niet laten liggen!?'
'Ah neen, want dan zou je Zayn moeten vergeten', schreeuwt Matias.
Fuck, dit heeft me geraakt. Ik loop weg, naar ik weet niet waar. Naar een jongenskamer. Ik hoor dat iemand me achterna komt...