chapter 10

105 1 0
                                    

Zayn en ik gaan naar zijn kamer. Ik besef dat ik eigenlijk geen pyjama bijheb aangezien ik dacht dat het maar voor één dag was.

'Ehm, Zayn, I have a problem', zeg ik, 'I don't have my pyjama with me'.

'Wellll, you can sleep in your underwear', grapt hij. Ik begin te lachen. Zo'n slecht idee is het nog niet :)

'Or, you can use a T-shirt of me', zegt hij. Das ook al goed :). Hij gooit me een T-shirt en gaat naar zijn badkamer.

Ik ruik eraan. Mmmmmm, dat ruikt lekker!

Ik begin me uit te kleden. Als ik in mijn ondergoed sta, draai ik me om om de T-shirt te nemen. 

Ik schrik. Zayn staat in de deuropening en eigelijk vind ik het helemaal niet erg.

'You're beautiful, Lotte', fluistert hij.

'Thanks', fuck ik begin natuurlijk weer te blozen.

Ik kruip in Zayns bed. Hij kruipt erbij.

'Your bed is freaking cold', ril ik.

Zayn legt zich tegen me aan. 'Is it better', fluistert hij in mijn oor. Hij heeft lekker warm, ik voel hoe hij zijn arm op mijn buik legt. Ik voel vanalles. Ik wil dit niet, maar kan niks doen. Ik ben helemaal verlamd.

Zo vallen we ook in slaap.

De volgende morgen word ik wakker en ik denk dat ik droom. Zayn ligt met zijn armen rond.

Ik kijk hem aan. Wat is hij schattig als hij slaapt.

Ik probeer me zo stil mogelijk uit zijn armen te worstelen en ga naar de keuken.

Daar tref ik Janne & Harry aan........................................................

On tour with 1D (Dutch fanfiction-Zayn Malik)Where stories live. Discover now