•Video

949 54 25
                                    

'Oha , çüş , yuh hassiktir. ' Salonumda bana şokla bakan üç çıplak bedenle şoka girmiştim.

Yoongi , ve Hoseok şuan çırılçıplak bizim evimizde ne bok yapıyorlardı .Ya Tae şuan Yoonginin kucağında neden uyukluyordu.

Burada ne bok oluyordu amınakoyayım .!

Hoseok buzdolabının üzerine oturmuş elma yemekle meşgulken onada kısa bir bakış atıp sağıma döndüm şokla. Odamızdan gelen kahkaha sesleriyle oraya adımladım. Kapıyı tereddütle açtım.

'Böldüğüm için özür dilerim .' Sevişmek üzere olan Namjoon ve Jin 'i görmemle kapıyı sertçe tekrar kapattım. Bide özür dilerim demiştim amınakoyayım . Lan benim odamda sevişen iki kişiye odaya girdim diye özür dilemiştim.

Bu sınıf olayından daha büyük bir şakaydı .

Geri salona döndüm . Yoongi Tae yi koltuğa oturtmuş ve Hoseok u indirmeye çalışıyordu. Sonunda onu da indirip koltuğa oturttu . Beni siklemeden yerdeki çıkarılmış kıyafetleri alıp , döndü.

'Çamaşır makinası nerde ?' Rahatlığa bak amına koyayım. Koridoru elimle işaret ettim.

'Soldan 1. Kapı makina banyoda .' Hiçbir şey demeden banyoya gitti . İki dakika sonra geri geldi.

'Bize kıyafet var mı ?" Tabi canım sizin için kıyafet bulunduruyoruz .

'Var ama odada . Orada da şey hmm o ikisi şey-'

'Hay sikeyim bir kerede yatak bulunca sevişmeseler . Azgın köpekler .'Sinirle koltuğa oturdu .

Hala bana bir açıklamada bulunmamıştı. Tae ve Hoseok kol kola koltukta uyuyorlardı. Yoongide diğer koltuğa uzanıp eline kumandayı aldı . Kanallara bakmaya başladı. Ben hala kapıda ne olduğunu algılamaya çalışıyordum. Ve hala siklenmiyordum . Hayır insan bir şey derdi değilmi.

Beyimizin keyfi sonunda bir araba yarışı sunulan programda karar kılmış onu izlemeye başlamıştı. Tanrı aşkına çıplaktı . Altında sadece baksır vardı .

Çekinerek Yoonginin önüne geldim biraz onu süzdüm sonunda yüzüme ne var gibi bir bakış atmıştı.

'Keyfini bölüyorum ama , sizin burada bu şekilde ne işiniz var ?' Tam konuşacakken odadan gelen kırılma sesi ve derin inleme sesleriyle kafam hemen o tarafa döndü. Yoongi konuşmaya başladı.

'Sanırım yeni bir yatak almanız gerekecek.'

Yoongiyi ilk defa sırıtırken görüyordum. Sinirle gözlerimi yumdum. Bildiğiniz az önce seks yaparken yatağımı kırmışlardı.

'Simdi beni dikkatlice dinle ikinci defa anlatmam. Tae ve Hoseok kafayı bulmuşlar barda. Hoseoku yanıma aldım ama Tae onu bırakmayınca onu da mecbur yanımıza aldık . Yolda gelirken Tae üzerime kusmayı çok sevdiğinden tekrar üzerime kustu. Burayı tarif etti bizde buraya geldik . Üzerimi değiştiririm diye geldim ama peşimden Hoseok , Namjoon ve Jinde geldi. Ben üzerimi çıkarınca Taede çıkardı . En son Hoseok ta bende soyunacağım diye soyundu. O iki aptalda sözde kıyafet bakmaya gitmişlerdi . Şimdi soru falan sorma yorgunum . Kıyafetler yıkansın gideriz .'

Yoonginin ilk defa bu kadar uzun konuştuğunu gördüm açıkçası. Ve bir gariplik vardı Tae ye bir şey olsa bile Yoongi umursamazdı. Neden Tae yide yanına almıştı ki ?.

Tek korkum aslında grup seks yapmış olmalarıydı. Bu baya trajedik olurdu Tae için.

Bende yapacak bir şey olmayınca duvar kenarında ki sandalyeye geçtim. Tae ve Hoseok hala uyanmamışlardı. Yan gözle Yoongiye baktığımda büyük bir ciddiyetle televizyonu izliyordu.

•Last Dance | Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin