•Bay Jeon

411 35 19
                                    

   Hayatım son bir ay içerisinde oldukça hızlı
ilerliyordu .

Bu hızın içersinde daha aylar öncesinde benden nefret eden , ancak şuanda sevgilim olan Jungkook, ve onun babası Bay Jeon'la aynı masada oturuyor olmamda vardı.

Yaklaşık 10 dakika olmuştu.Garip bir atmosferin içersinde kayboluyordum .

Bay Jeon'un ,pahalı olduğu her halinden belli olan , lacivert takım elbisesine bakındım yavaşça. Kolunda altın renginde bir saat vardı. Antika olduğunu anlamak zor değildi.

Genç ve dinamik görünüyordu. Geniş omuzları, keskin ve sert bir şekilde bakan gözleri vardı. Jungkook'la bir o kadar benziyor hemde benzemiyor gibiydi.

Korkutucu bir aurası vardı . Elinin üzerinde bir kartal dövmesi vardı . Kanatlarını iki yana açmış bir kartaldı bu . Üzerinde ise meleği andıran bir kadın vardı . Kadının uzun saçları kanatların üzerine dağılmıştı. Dikkat çekici ve hoş bir dövmeydi . Anlamlı görünüyordu.

Boynunda ise bir kafatası dövmesi vardı. Bu dövme diğerinden daha korkunçtu. Keskin çenesine kadar uzanan geniş bir dövmeydi.

En fazla elli yaşındaydı . Yakışıklı bir adamdı.

Bay Jeon'un duruşundan anladığıma göre , burada olmaktan memnun olmadığını her şekilde belli ediyordu. Aynı benim gibi . Ve bu beni olduğundan dahada geriyordu .

Hem Tanrı aşkına üzerimdeki siyah dar pantalon ,beyaz bol tişört ve bol converslerimle buraya hiç uygun değildim.

Soğuk sessizliği Jungkook bozmuştu.

"Bugün seni durgun gördüm?" Jungkook tek kaşı havada alayla babasına bakıyordu.

Sanki karşısında babası değil de düşmanı varmış gibiydi.

Ortada iyi şeyler dönmüyordu. Ben ise sessiz kalmayı tercih ediyordum . Doğrusuda buydu.

Bay Jeon bir süre Jungkooka baktı . Ardından olumsuzca kafasını salladı .

"İşler her zamankinden dahada yoğundu oğlum ." Hafifçe gülümsemeye çalışmıştı.

Jungkook ise biraz daha sırıttı .

"Oh pekala " keyifle mırıldanıp hevesle bana döndü. Garip bakışlarım bu seferde Jungkook'un üzerindeydi.

"Sevgilimle tanışmayacak mısın ?"

Masanın altındaki elime uzanıp parmaklarımızı birleştirdi . Ve ellerimizi masanın üzerine çıkardı .Ona ters bir bakış atıp gözlerimi sabırla yumdum .

Kısık gözleri babasındaydı.

Ben neden şuanda buradaydım , Tanrı aşkına ?

"Şaşkınım sadece ." Bay Jeon masadaki suya uzanıp gergince bir yudum aldı .

"Ah öylemi . " Jungkook dudaklarını dalga geçercesine büzdü . Şuan cidden neden böyle davrandığını anlayamıyordum.

Gözlerimi etrafta gezdirdim kısa bir an. Lüks mekânın üst katındaydık . Bu katta bizden başka hiç kimse de yoktu .Sağımdan başlayarak merdivenlere kadar uzanan korumaların ürkütücü bakışlarıda etraftaydı.

Jungkook'un ailesinin nasıl bir hayatı olduğunu biliyordum . Ama bu kadarı abartı gibi geliyordu .

"Jimin'di değilmi ?" İsmimi duymamla bakışlarımı tekrar masaya çevirdim . Gergince önce Jungkooka sonra Bay Jeona döndüm.

"Evet efendim Jimin ." Gülümsemeye çalıştım ancak pek becerebildiğim söylenemezdi.

"Jungkook ilk defa beni sevgilisiyle tanıştırıyor Jimin . Kusura bakma o yüzden biraz gerginim." Anlayışla kafamı salladım

•Last Dance | Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin