"Yolculuk"

41 19 17
                                    

@ mervemetan-
Teşekkür ederim ❤


Uyandığım da içeriyi güneş ışıkları dolduruyordu.

Başım çatlamak üzereydi. Yerimde doğrulunca fark ettim üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı.

Tanrım.

Dün olanlar aklıma yavaş yavaş yüklenirken yanım da kimse olmamasına rağmen utançtan kıp kırmızı kesildim.

Yerimde doğrulup çarşafa baktım ama herhangi bir leke yoktu.

Tabii ya Enesin göysün de uyumuştum. Şimdi nasıl bakıcaktım adamın suratına.

Daha evlenmeden adama sulanmıştım. Ya gözünde nasıl göründüğüm asıl soruydu.

Yataktan kalkıp tişörtümü giydim. Kapının oraya geldiğim de bir not vardı. Alıp okudum.

"Dün yaşananları hiç yaşanmamış gibi varsayarsan iyi olur çünkü ben öyle yapıcam. Saat 12 de hazır olun sizi alıcaz ve Trabzona gidicez."

Enes


Saate baktım 11 buçuktu.

Siktir ya.

Yarım saatte banyo bile yapamazdım.

Hızla odadan çıkıp Dila nın odasına daldım.

"Dilaaaaa kalk lan kalk Fatih gil geliyo" diye bağırınca anında kalktı.

"Noluya ya" dedi uyku sersemi.

"Kalk lan zaten bi orospoluk yapmamıştık dün onu da yapıcaktık" dedim

"Siktir. Evet az daha Fatihle işi pişiriyoduk" dedi utançla

"Sen mi ben mi" deyip çıktım oda dan

Aşşağı inip

"Öznur kalk be Burak gelicek kalk" diye bağırdım. Kalkmadı.

"KALKSANA LAN BURAK GELİCEK DİYORUM" diye böğürünce sıçradı yerin den.

"Kalktım da Burak gil niye geliyolar" dedi.

"Enes not bırakmış yarım saat sonra gelicekler hazırlan. Ve dün yaşadıklarınızı unut" deyip merdivenleri tırmandım.

Öznurun arkam dan siktir çektiğini duymuştum.

Arkadaşlarım da ve bende siktir lafı yer etmişti bu ne ya.

Odaya girip banyo ya attım kendimi. 10 dakika da yıkandım ama nasıl yıkandım bilmiyorum.

İç çamaşırlarımı giyip saçıma havlu sardı.

Dolabıma gidip yazlık bir elbise aldım. Kloş etekli kısa kollu siyah bir elbise alıp giydim.

Saçlarımı tarayıp tepe de bir topuz yapıp beyaz spor ayakkabılarımı giydim.

Dolaptan bir sırt çantası alıp içine makyaj malzemelerimi cüzdanımı telefonumu koyup aşşağı indim.

Dila ve Öznur da aynı benim gibi giyinip aşşağı indiler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIKTAN DOĞAN GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin