06

1K 85 73
                                    

Şarkıyı açıp okursanız sevinrim💗

millie's pov:

Gözlerimi açtığımda evdeydim.Ben revire götürdüler sanmıştım ama neyse.

Başımda Sadie,Sadieninki(Noah),Jack denen bir çocuk ve Finn vardı.Finn mi?O burada ne yapıyordu ki?"Tanrım sonunda uyandı!" Bu Sadieydi.

"Bizi çok endişelendirdin Millie!" Dedi Finn."Ben iyiyim de siz neden geldiniz ki?"

Dedim."Seni öyle bıraksa mıydık?" Dedi Sadie."Daha bugün tanıştık Sadie!" Dedim."Yani...hepinizle bugün tanıştım!" Dedim.

Finn tam gözümün içine bakıyordu.

(ah garibimm ağlicam bi sn gözüme finn kaçtı)

Ağzıyla bir şeyler geveledi."Bişey mi dedin Finn?" Dedim."Yok Bişey demedim." Dedi.

Asıl diyalog şu:

Millie:"Yani...hepinizle bugün tanıştım!"

Finn:"Sen öyle san."

ahh ben aglamaya gidiom bb

"Ben yiyecek bişeyler hazırlayayım size." Dedim.Sadie beni geri oturttu."Sağolsun Noah bize çok güzel yemekler yaptı!"

Dedi Sadie."Nasıl yani?" Dedim."Gelirken pizza aldım yani ne var?" Dedi Noah.

Kahkaha attım.Bunun neden bu kadar komik olduğunu anlamasamda o anda gülesim gelmişti.

Finn ile bir süre bakıştık.Sonra Sadie"Bizi bir yalnız bırakır mısınız?" Dedi.

Odada sadece ben ve Sadie kaldığımızda konuştu."Bu Finn seni nereden tanıyor?" Dedi."Nasıl yani?" Dedim.

"Kızım çocuk senin kaza geçirdiğini falan biliyor bu nasıl oluyor?" Dedi Sadie.

"Ya ne biliyim belki annemin falan tanıdığıdır." Dedim.Aslında hiçbir fikrim yoktu.

Cidden bu çocuk beni nereden tanıyordu?

İçeriden"Konuşmanız bittiyse girebilir miyiz?Sevgilimi özledim!"

Diyen bir ses geldi.Bu Noah'tı.Sadie ve ben aynı anda çok sesli bir kahkaha attık.

Ev inlemişti.Çocuklar içeri girdiğinde Finn'in arkadaşı olduğunu tahmin ettiğim Jack isimli çocuk konuştu.

"Oha deprem oluyor ev yıkılıyor falan sandık az yavaş hızınız 102 amk" Dedi.

Ve biz yine evi inlettik.Hemde çok fena.Sadie ve ben yatağımda uzanmış kıkırdıyorduk.

Sonra Noah ve Finn bizi gıdıklamaya geldi.Noah Sadie'yi,Finn ise beni gıdıklıyordu.

Jack ise bizi videoya çekiyordu!

Finn'in elleri her göbeğime değdiğinde kendimi çok tuhaf hissediyordum."Aaa tamam yeter!" Dedi Sadie.

Noah ve Finn bizi gıdıklamayı bıraktı.

İHadi Noah'ın pizzalarından yiyelim artık,ben çok acıktım!" Dedi Jack.

Herkes onayladı.Önden Jack,Sonra Sadie ve Noah,Sonra da Finn ve ben iniyorduk."Sen benim yaram olduğunu nereden biliyorsun?" Dedim ani cesaretimle.

Durdu ve gözlerimin içine baktı."Bilmem tahmin ettim." Dedi.Pek inanmasamda."Peki öyle olsun." Dedim."Öyle mi?" Dedi."Öyle." Dedim.

Aşağıya indiğimizde Sadie sofraya tabakları diziyordu.

lost souls | fillieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin