Cassandra pov.
Se aude un zgomot puternic,iar o voce cunoscuta îl face pe Taehyung sa se oprească din ceea ce făcea.
-Da-i drumul imediat!Îmi întind capul și îl pot vedea pe Jimin gata de bătaie.
-Ah,o alegere grea!Spune și scoate de undeva un pistol.De unde dracu avea pistolul ala?!L-am văzut pe Jimin cum s-a albit total la fata când l-a văzut.
-Taehyung,lasă ala jos!Spune și gesticulează din mâini.Într-o mișcare rapida acesta îndreaptă pistolul spre fruntea mea,eu trăgând aer în piper find gata de orice.
-Nu!Las-o în pace,nu-i face rău.E însărcinată.Acesta își i-a pistolul de la fruntea mea și îl îndreaptă la burta.
-T-Taehyung,te implor,nu-i face rău copilului.
-Sti,o data ce îți fac rău ți-e îi fac și lui.
-Taehyung,da-i drumul.Te rog!Ia-ma pe mine,doar lasă-i pe ei în pace.
-Sti Jimin...mereu am fost invidios pe tine.Spune el și merge spre Jimin cu pași mărunți.
-Ai fost mereu o persoana grea de convins.Orice ai vrut sa obții,ai obținut.Pe când eu,eu am fost un nimic.Dar acum am cel mai prețios lucru al tău,și dacă faci vreo msicare greșita,nu o sa o mai vezi niciodată!Jimin era speriat.Dar inima mea bătea de cinci ori mai repede ca de obicei.
-T-Taehyung ce vrei defapt?!Îmi fac curaj și îl întreb.
-Pe tine,iubito.Puteam sa văd gelozia și nervii de pe Jimin.Într-o secunda îl văd pe Jimin cum îl ataca pe Taehyung,furându-i arma.
-Acum cine mai joaca dur?!Îl întreaba Jimin cu arma îndreptată spre el.
-Mi-e frica!Zice el sarcastic,făcându-ma sa dau ochii peste cap.
-Mai întai da-i drumul,după îți dau arma.Acesta se apropie de mine și ma dezleagă ușor,iar atunci când ma ridic de pe scaun acesta ma împinge așa tare încât cad.
-Cassandra!Îl aud pe Jimin.
-Nu am nimic,sunt bine.Acesta ma ridica de jos cu grija,iar eu trec în spatele lui.Jimin îi da arma lui Taehyung,însă fix când acesta a apucat-o în mâna la pus pe Jimin la pământ și a îndreptat arma spre el.
-Nu!Strig speriata.
-Alege!Tu,sau ea!
-Ți-am repetat idiotule!Nu te atinge de ea!Spune Jimin și îl apuca brutal de gulerul cămășii lipindu-i un pumn de toată frumusetea.Dar nu scapase nici el,primise în schimb un pumn în gura.Ultimele lucruri pe care am mai apucat sa le văd,a fost atunci când Taehyung a îndreptat arma spre mine trăgând.Am căzut la pământ simțind cum tot sângele se scurge din mine.Taehyung fugise,probabil find și el șocat de ceea ce a făcut.
-Cassandra!Cassandra!Asculta-ma!Îmi dădea mici palme pe fata pentru a ma tine treaza.
-J-Jimin...copilul...îi spun și arat către rana de la burta.
-Cassandra,ești bine!Nu ai nimic,rezista!Chiar dacă încerca sa para tare,simteam cum suspina.Suna-se la ambulantă,însă prea târziu.
-J-Jimin,te rog,a-ai g-grija de copil.Spun și îi pun mâna pe obraz,cu toată puterea care îmi mai rămăsese.
-Cassy nu ma părăsi așa,te rog!Spune agitat,în același timp plângând.Mana mi-a căzut pe asfalt,simțind cum tot corpul mi se evapora.
To be continued
Hey dragilor :) Știu ca e foarte scurt capitolul,însă mai fac sfârșitul și termin cartea :( Nu pot sa cred ca am ajuns aici😢
CITEȘTI
𝗗𝗮𝗱𝗱𝘆'𝘀 𝗱𝗼𝗹𝗹💦 [𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻]
Fanfiction(VOLUMUL 1) Cassandra,o fetița în vârsta de doar 12 ani,afectată de moartea părinților ei,este luată de cei din centrul de plasament. Pana când,viața ei se schimba radical.Matusa ei o adopta,iar fata crede ca viața ei în sfârșit va deveni roz,pana c...