13

2.6K 67 10
                                    

-Cassandra, hai mai repede!Îl aud cum ma striga de jos.Azi trebuia sa mergem în vacanța,eram așa fericita.Am ieșit repede din camera mea cu un bagaj mai mare ca mine.

-Ce naiba faci cu bagajul ala?E o săptămâna,nu o luna!Îmi spune râzând.Acest mi-a luat bagajul din mâna și ma ajutat sa îl duc pana la mașina,unde ne-am îndreptat către aeroport.

Eram în avion.Daddy doremea de ceva timp,însă eu citeam liniștita o carte ascultând muzica.Mai aveam de mers încă 5 ore,ceea ce era plictisitor.

Acesta se trezește,și îmi zâmbește.Timpul trecuse destul de repede,așa ca acum mergeam spre hotel.

-Daddy,mi-e foame.Îi spun.

-Ajungem în 10 minute baby,așteaptă.Am oftat și am încercat sa îmi păstrez calmul.Ajunsesem la hotel unde ne-am cazat,și am mers la masa.

-Mâine ce vom face?Îl întreb în timp ce înfulecam dintr-o friptura gustoasa.

-Nu stiu.Probabil vom merge sa vizitam orașul,ce zici?

-Da,ar fi frumos.Îi răspund.Faptul ca eram cu el într-un hotel luxos ma făcea cea mai fericita persoana.Niciodata nu știam cum sa îi multumesc pentru tot ce îmi făcea.

Stăteam în pat de ceva timp împreuna cu daddy și încercam sa adorm.Pur și simplu nu puteam.Nu îmi era somn.Am hotărât sa ma duc la baie,poate ca îmi voi mai reveni.

M-am dat ușor jos din pat și am intrat în baie.M-am privit pentru câteva secunde în oglinda,și ma mir ca nu s-a spart.Dupa câteva minute,m-am întorc iar în pat.

Ma tot fataim,și încercam sa găsesc o poziție buna pentru dormit.M-am uitat la ceasul de pe noptiera și observ ca era 2 dimineața,iar eu nu aveam somn.

-Poți sa nu te mai fatai atat?Îl aud cum îmi spune.Mi-am întors privirea spre el stânjenită.

-Îmi pare rău,nu pot sa dorm.

-De ce?Îmi spune și aprinde veioza frecandu-se la ochi din cauza oboselii.

-Nu știu,pur și simplu nu pot.Sunt agitata.

-De ce ai fi agitata?Dau din umeri,și privesc în gol.

-Vin-o aici.Îmi spune și deschide brațele pentru a ma lua în brațe.M-am dus fără vreo reținere,și am încercat sa închid ochii.

-Pot sa închid veioza?

-Da.Îi răspund.Acesta o închide,și ma strânge mai tare în brațe.Mai avea puțin și ma sugruma.

-Daddy,ma strângi prea tare.Mi-e cald!Îi spun.

-Oh,scuze!Îmi spune și chicoteste,dând drumu la îmbrățișare.Mi-am închis ochii,și am adormit instant.

//8:24//

-Cassandra,trezește-te!Îmi spune și ma zguduie ușor.Ma ridic ușor în șezut,și îmi frec ochii.

-Nu mi-e foame,vreau sa mai dorm!Ma vait.

-Haide Cassy,nu face asta!Trebuie sa mănânci!

-Bine,bine!Ma dau jos din pat,ma îmbrac,și coboram jos unde mancam.

După urcam iar sus unde ne schimbam în haine de oraș și mergem sa vizitam tot orașul.

-Daddy,haide sa intram aici!Spun și îl trag după mine într-o librărie plină cu lucruri drăguțe.

-Uite,cartea asta îmi place!Îi spun și îi arat o carte pe care doream sa mi-o cumpere.

-Dar nu o ai pe aia pe care ai citit-o în avion?

-Ba da,dar am terminat-o în avion.Mi-o iei pe asta?Te rooog!Ma rugam de el,stind ca într-un final va ceda.

-Ugh,bine!

-Multumesc!Spun și îl iau în brațe.

Ne-am plimbat destul de mult pe acolo.Erau locuri faine,adică chiar merita sa îți pierzi toată ziua acolo.

-Cassandra,hai sa intram și aici.Spune și îmi arată către un magazin bărbătesc.

-Oh,ok.Acesta și-a luat un tricou dragut,și o pereche de blugi.

Ne îndreptam spre casa,find amândoi obosiți după ziua de azi.

-Daddy,e prima oară când mergi în America?

-Nu,de ce?Dau din umeri,și spun:

-Nu știu,întrebam.Ma bucur ca au grija de mine.

-Normal ca am,de ce nu as face-o?

-Eu stiu.....am multe defecte.

-Pentru mine ești perfecta,doar sti asta!Spune și îmi zâmbește.Ma bucuram ca lui chiar îi pasa de mine.

-Înainte de a ajunge acasa putem opri la un magazin te rog?Vreau ceva dulce.

-Sigur.Spune și îmi zâmbește.

Acesta a oprit în parcare,iar eu am vrut sa ies,însă vocea lui ma oprește.

-Hey,stai aici.Ma duc eu.

-De ce?Sunt destul de mare,pot avea grija de mine și singura!Îi spun.

-Cassandra,e târziu!

-Nu contează!Nu are ce sa mi se întample!Am ieșit din mașina chiar dacă el continua sa vorbească.

Am intrat în magazin și părea destul de ciudat.Era aproape gol.Doar 3-4 oameni mai erau,în afara de mine.M-am dus spre raionul cu dulciuri și mi-am luat o ciocolata.

M-am dus spre casa de marcat pentru a o plăti,însă imaginea ce se afișa în fata mea ma făcut sa rămân socata.Era Kim Taehyung.Ce dracu cauta el aici?!În America?

-Ooo,Cassandra,dar cu ce ocazie pe aici?Deja frica îmi urca în sânge.Nu i-am răspuns,ci doar am continuat sa îl privesc socata.

-Oh,te-am speriat?Ma întreaba ironic.

-N-Nu.....îi răspund nesigura.Acesta vine spre mine și ma ia stil mireasa,punându-ma într-o duba.Îmi lipise scoci la gura,la mâini și la picioare.În momentul asta aveam cea mai mare nevoie de daddy.Nu voiam sa fiu rapita de el.Faptul ca s-ar putea sa nu îl mai văd pe daddy vreo data,a făcut câteva lacrimi sa mi se scurga pe obrajii palizi.

•••

•Hey!Am revenit cu un nou capitol🥰Ce credeți ca se va întâmpla cu Cassy?🤔•

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hey!Am revenit cu un nou capitol🥰Ce credeți ca se va întâmpla cu Cassy?🤔

   𝗗𝗮𝗱𝗱𝘆'𝘀 𝗱𝗼𝗹𝗹💦 [𝗣𝗮𝗿𝗸 𝗝𝗶𝗺𝗶𝗻] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum