Why don't we...

94 6 0
                                    


It was a bless that Chani have this chance to stare at the hottest guy named Rowoon early in the morning. His long eyelashes literally fit perfectly for his attractive eyebrows which made the younger wanted to touch it slightly but he manage to hold back because it might cause of the older wake up for nothing so he decide to just stare at those perfect face of Rowoon.

"Tak sangka pula saya begitu bertuah kerana mempunyai kekashi sekacak ini.Ohoho, saya adalah orang yang paling bertuah."Chani berkata sendirian.

Cahaya matahari pagi itu membuatkan dia bangkit daripada tilam dan menikmati sinaran mentari yang indah.Sedang dia menikmati suasana yang indah itu, terasa seperti ada seseorang yang memeluknya.Tangan yang memeluk tubuhnya itu digenggam dengan erat, nampaknya dia amat kenal akan pelukan itu.

"Good morning, babe!You look so beautiful today...Can I just eat you then?"Bisik Rowoon di telinga Chani yang kemerahan itu.

"You can't just eat me Mr.Vampire...We have to get ready for Youngbin time.No excuse, hyung."Chani berpaling pada Rowoon.

"Okay, okay!But just let me kiss those lips...I really missed them..."Rayu Rowoon pada Chani.

Chani hanya berdiam diri sambil memandang Rowoon.Kemudian, Rowoon mengucup bibir itu dengan lembut dan menarik Chani ke dalam pelukannya agar dia dapat mencium bibir itu dengan lebih lama.Chani memeluk leher Rowoon dan membalas ciuman itu.

~

"Mulai sekarang,kita kena lebih rajin berlatih.Jangan ulangi kesilapan yang sama.Tiada bantahan!Mari kita mulakan latihan!"Kata Youngbin.

"Baiklah, leader!"Jawab Inseong, cuba mengurangkan tekanan ahli yang lain.

"Mari berusaha!"Teriak Dawon.

Sepanjang latihan itu, mereka cuba untuk tidak melakukan sebarang kesilapan.Peluh membasahi baju mereka.Suasana di bilik latihan itu sangat tegang.Hanyalah semangat Youngbin yang berkobar-kobar memenuhi ruang bilik latihan itu.




























...............Sorry for the shorter chapter 😂I don't have any idea to complete this story ❤

Don't you ever said goodbye _RoChan√❤ [Currently Edited]Where stories live. Discover now