Your cuteness is my weakness

86 3 0
                                    


Setiap kali Chani berlagak comel, Rowoon tidak dapat menahan dirinya daripada memeluk makhluk yang comel itu.

Chani just stop making me felt this way.You can't making me like this forever or else I'm died by your cuteness.Rowoon merayu pada Chani yang asyik menganggunya.

"Baiklah,hyung.Maafkan saya, ye?I promise never do that again."Chani meninggalkan Rowoon sendirian di ruangan yang sempit itu.

Sudah hampir 2 jam mereka menghabiskan masa di perpustakaan itu.

Chani mengambil buku cerita dongeng yang menjadi kegemarannya sejak kecil dan duduk di tempat ruangan kanak-kanak.

"Oppa,kenapa duduk di sini?"Tanya seorang budak perempuan.

"Tak bolehkah oppa duduk kat sini, little princess?"Tanya Chani semula sambil menunjukkan riak wajahnya yang comel, cuba mengambil perhatian budak itu.

"Eh, oppa ni kan Chanhee!Dari kumpulan SF9!Whoa...Tak sangka oppa nampak lebih comel daripada saya."Kata budak itu, sedikit teruja melihat Chani.

"Kamu kenal oppa nampaknya.Bagus!Jadi, siapa nama , little princess ni?"Tanya Chani sambil mengusap kepala budak itu.

"Just call me princess."Jawab budak itu sambil memegang tangan Chani.

"Boleh tak oppa teman saya bermain hari ni?Saya berjanji tidak akan mendedahkan identiti oppa!"Rayu budak itu.

"Sure.Tapi kita hanya membaca kat dalam perpustakaan ni je.Boleh kan?"Chani memegang tangan budak itu dengan lembut.

Senyuman manisnya membuatkan budak perempuan itu malu.

Saya tak percaya dapat jumpa Chani oppa yang hensem ini.Ada peluang ni,memandangkan Rowoon tak bersamanya.Budak yang bernama Princess itu menunjukkan senyuman yang nakal.

"Mari sini...Hah,tengok ni apa yang oppa jumpa.Buku cerita dongeng yang bertajuk 'Princess'.Sangat sesuai buku ni dengan kamu."Kata Chani sambil menunjukkan buku itu pada Princess.

Mereka kemudian duduk di sudut perpustakaan itu.Princess memerhatikan wajah kacak Chani itu.Dia tertarik dengan layanan Chani padanya.

He makes me feel special.I want him no matter what.Kata princess dalam hati.

Semasa Chani sedang membacakan cerita itu pada princess, tiba-tiba satu ciuman hinggap di pipinya.

"What are doing,princess?"Tanya Chani , terkejut dengan tindakan budak itu.

"What?Oppa nampak sangat hensem.So, kiss your cheeks.You're too handsome."Jawab Princess sambil mengalihkan pandangan pada Chani.

"But you shouldn't do that.I can give you a kiss if you want to."Kata Chani sambil mengenyitkan matanya.

"Chani what are doing here?I've been searching for you anywhere."Rowoon memegang bahu Chani.

Ah,this guy is troublesome...Now how can I flirt Chani oppa.Princess menjeling ke arah Rowoon.

"Saya cuma temankan budak ni kat sini.Lagipun hyung sibuk."Jawab Chani, suaranya kedengaran merajuk.

"Hei, janganlah begini.Hyung hanya nak membaca.Tu je.Maafkan hyung,babe."Kata Rowoon sambil menyentuh pipi Chani.

Princess hanya melihat kelakuan Rowoon itu.Hatinya sakit sekali.Dia mahukan Chani.Dia mahu Chani bersamanya.Kerana berasa geram dengan tindakan manja Rowoon pada Chani, dia pun beredar dari situ.

"Mari kita balik,babe."Kata Rowoon menarik tangan Chani.

"Baik."Jawab Chani dan memandang sekeliling mencari kelibat princess.

"Dia sudah beredarlah.Biarkanlah dia tu."Kata Rowoon sedikit cemburu.

"Hyung cemburu ke?"

"Mestilah...Kamu nak cium budak tu ke?"

"Taklah.Kenapa pula hyung nak cemburu dengan budak kecil?"Chani tergelak ketawa melihat reaksi kekasihnya itu.

"Hrmm,whatever.Your lips belong to me,Kim Seokwoo.You get it?"

"Okay,I get it hyung."Jawab Chani dan berpaut pada lengan sasa Rowoon.

~

Malam itu, mereka diarahkan oleh Youngbin agar tidur di bilik masing-masing memandangkan esok adalah hari yang paling penting bagi mereka.Mereka perlu berehat awal.

Chani: I need you,hyung.

Chani: I need your warm hug.

Rowoon: Wuu...

Rowoon: Maafkan hyung kerana tak dapat bersama kamu malam ini.

Chani: Its okay.

Chani: I just want to let you know that I need you so much.

Rowoon:Well...Can we?

Chani: What?

Rowoon: Sleep over at hotel

Chani:No...We can't

Chani: Let's just listen to our leader

Rowoon: Okay, babe ^  ^

Rowoon: I love you,gud nite...

Chani: Jaljayeo hyung

Chani: Sweet dream my beloved











**Another shorter chapter😂😂Its a little boring...Sorry❤

Don't you ever said goodbye _RoChan√❤ [Currently Edited]Where stories live. Discover now