Už je 3 ráno. Je 8:00 a já už jdu vstávat protože dnes mám před sebou úplně skvělí den! Hned jak jsem vstala tak jsem šla do koupelny osprchovala jsem se a učesala, když jsem vyšla z koupelny jsem šla do pokoje kde jsem se oblíkla. Hned jak jsem se oblíkla tak jsem si připravila kabělku kam jsem si dala klíče, peníze, mobil atd. Pak jsem šla dolu do kuchyně kde jsem si dala omeletu a hned jsem odešla zpátky do pokoje, vzala jsi kabélku a mikinu (venku bylo chladno).
M: tak ahoj mami ješttě jdu se Sadie do obchoďáku
Ma: ahoj
●
Obychoďák je celkem blízko, asi jen 5 minut. Když jsem tam přišla v 8:58 tak tam Sadie ještě nebyla.
S: Millie!!
M: ahoj!konečně tak jdem!?
S: jj, promiň psala jsem si Celebem napsal mi že....
M: že...?
S: mě miluje!!!!!!!
M: o m g !
Obě dvě jsme se zasmáli a šli si nakoupit nějaké oblečení.
●
*po 2 hodináchM: tak ahoj!
S: ahoj tak u tebe ve 13:30?
M: jjHned jak jsem se rozloučila se Sadie jsem šla domů
*ve 13:31
Ma: Millie je tu už Sadie
M: jo už jduVzala jsem si na sebe overal učesala vlasy a rychle běžela dolů kde jsem si vzala kabelku, rozloučila se s Angel a tatou a šla jsem za Sadie.
M: ahoj Sadie
S: ahoj tak jdem?
M: jj ahoj mami
Ma: ahojPotom jsme šli se Sadie do parku.
●
F: ahoj! Už jsme se báli že nepříjdete
M: ale přišli...Všichni jsme se zasmáli a začali si povídát.
Po povídání a dělání kravin mi už byla zima takže jsem se zevšemi rozloučila a šla domů.
F: Millie počkej!
M: nooo?
F: proč už odcházíš, je mi s tebou dobře...
M: promiň ale je mi zima
F: dal bych ti moji mikinu
M: ne to je dobrýKdyž jsem už odcházela dala jsem Finnovi pusu na tvář ale on mě chytil a chtěl naše rty spojit, ale já jsem cukla řekla "promiň" a utekla domů....
Finnův pohled:
Ona mě odmítla! Já ty holky fakt nechápu. Tu sázku vůbec neřeším protože....
Jsem se do ní opravdu zamiloval...
To né to jsem neřekl, panebože!
Nemůžu to říct klukům akorát by jsem mi smáli.
*řekl jsem si pro sebe
●
Millie pohled:
Když jsem přišla domů tak jsem hned utekla do pokoje a začala jsem brečet.
"Crrrrrrr"
Sadienka moje❤: Millie co Finn šel za tebou?! A jinak asi 10 minut jsem se líbala s Celebem!❤🥰😍je to tak skvělí! Ale teď ty?
Millienka moje❤💞: jo to je super Finn za mnou šel a chtěl mě políbit ale já jsem utekla.😔
Sadienka moje❤: co?? Utekla jako vážně?! Millie proč?🥺😭😔❤
Millienka moje❤💞: no já nevím známe se teprve 3 dny. Je to na mě nějaký rychlí...
Sadienka moje❤: jo já tě chápu...😔neboj on si na tebe počká...
Millienka moje❤💞:myslíš že mě miluje?
Sadienka moje❤: určitě, hele musim jít jo papa❤
Millienka moje❤💞: ahojPo tom jsem se šla jen umýt alehnout si do postele asi 10 minut jsem čekala jestli mi napíše Finn ale nenapsal...
Pak jsem šla spát.AHOJ TAK JE TU DALŠÍ KAPITOLA❤🦋🥀