6.

171 7 0
                                    

"Je tu další šílený den" řekla jsem si hned jak mi zazvonil budík. Hned jsem vstala a šla do koupelny udělat si ranní hygienu. Potom jsem šla do pokoje převlikla se vzala jsem si bílí jeany a černý adidas triko, vlasy jsem si nechala rozpuštěný. Hned jak jsrm se připravila tak jsem šla do školy a z nikym jsem ani nepromluvila, třískla jsem za sebou dveřma a dala jsem si sluchátka. Když jsem byla před školou u skříněk jsem zahlédla Finna jak se baví s nějakou holkou a mě se ani nevšímnul. Nechtěla jsem si to přiznat ale šíleně jsem žárlila.

Šla jsem do třídy a hned si sedla do lavice protože už zvonilo. Pak přišla do třidy učitelka s nějakou holkou, byla mi mega moc povědomá a pak mi došlo že s ní se bavil v šatně Finn. Finn na ni šíleně zamilovaně koukal a ona na něj.

Uč: dobrý den, vedu vám novou spolužačku jmenuje se Mína představ se
Mín: ahoj já jsem Mína je mi 16 let a přiletěla jsem sem z Rakouska
Uč: fajn Míno posaď se támhle do prostřední lavice k Finnovi Noah je asi nemocný

Nějak jsem se bala že Finna ztratim i přesto co mi udělal. Z Míny a Finna jsem ani jednou neztrhla oči. Příští hodinu jsme měli TV ale s klukama naše učitelka je totiž nemocná.

Když zazvonilo tak jsme se Sadie šli do šatny a převlíkli se

Finnův pohled: musím si s Millie nějak promluvit ale Mína  za mnou furt leze mám oči jen pro Millie.
F: Millie
M: jo?
F: hele Millie já nevím co mám dělat ale já tě hrozně miluju! Miluju tě
M: já vím mám o tebe strach nechci tě ztratit
F: já tebe taky né!!!

Hned jak jsem to dořekl tak nás vyrušila Mína zamnou já jsem se na ni otočil a ona začala mluvit takoví kecy že "jestli spolu budem v týmu" a takoví kecy. Otočil jsem sr zpátky a jen jsem v dáli zahlédl Millie jak se chytá za obličej a brečí a utíka ná záchod. Zpatky jsem se otočil na Mínu a odešel.

Míny pohled:  achjo já chci Finna Millie si ho nezaslouží.

Millie pohled: hned jak tam přišla Mína tak jsem na to opravdu neměla. Ale už se to mezi mnou a Finnem lepší ale ta p*** to úrčitě pokazí.

"Crrrrrr"
Jelikož že už zazvonilo tak jsem šla do tělocvičny. Učitelka začala rozdělovat dvojce. Všechny je rozdělila a zůstali jsme tam jen  my Finn, Mína a Sadie.
Uč: Mína a Finn
   A Millie a Sadie

Byla jsem naštvaná protože Mína se k Finnovi hned rozeběhla. My čtyřy se ve dvojcích za sebe postavili a začali jsme skákat přes kozu. Skákání přes kozu mi vždy šlo ale dnes jsem měla myšlenky úplně na něco jiného....
Nejdřív šla Mína a pak Finn po Finnovi jsem šla já a po mě jeko poslední Sadie. Mína se rozeněhla a skočila a jen jsem viděla jak čeká na Finna až skočí, Finn skočil a Mína si na něj počkala a chytla ho za rameno. Finn se na mě zamilovaně podívál a koukal na mě a to se velice nelíbilo Míně. Pak jsem se rozeběhla.......

Fillie❤i love you [dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat