8.

260 9 4
                                    

*O pět let později

Millie pohled: dnes je den "D" mám totiž svadbu s Finnem. Jsem moc šťastná mám pro něj totiž překvapení jsem TĚHOTNÁ chci mu to říct někde na svatbě kde budem sami. Už jsem oblečená v šatech a jedu autem na svatební obřad. Finn mě ještě neviděl.

Finnův pohled: jsem nervózní jako pes.

Najedno slyšim moje rodiče a všechny jak křičí "nevěsta jede!" atd. Hned jsem šel do obřadní místnosti abych jí neviděl. Uběhlo asi 5 minut a najednou začala hrát hudba, otevřeli ss velkě dvěre a v nich stála Mills v bílích dlouhých šatech se svým otcem. Jen jsem ji uviděl a prosebe jsem  si řekl "ona je ta pravá" v tu chvíli jsem na nic nemyslel a jen koukal na Millie měla křišťálový oči. Jak jsem viděl její oči tak mi po tváři stekla slza.

Millie pohled:
Vyšla jsem ze dveří a koukla jsem na Finna. Šla jsem s tátou a viděla jsem Finna jak mu po tváři stekla slza. Bylo mi do pláče ale štěstím.
Hned jak jsem se postavila před Finna. A spustil svou řeč oddávájící. Vše řekl a hlavmě jsme si oba řekli "ano". Byl to krásný pocit jse jmenovat Millie bobby Wolfhard. Když jsme měli spolu chvilku sami pro sebe jen my dva a rozkvetlé třešně kde byla houpačka tak jsem sebryla všechnu odvahu a oznámila to Finnovi.
M: Lásko?
F: ano "mandželko moje "
*pousmála jsem se na něj on mi úsměv oplatil.
M: no víš já ti musim něco říct...
F: můžeš cokoliv!
M: jsem těhotná!!!
*vykřikla jsem ale chytře aby to nikdo neslyšel jen Finn
F: jsem tak rád lásko miluju tě!
M: awww já tebe!

Pak jsme se políbili a šli do sálu.
.
.
.
.
Dále si rodina Wolfhardovích pořídila velikou vilu kde bydleli.
Narodila se jim dcera Amélka, syn Kyle a syna Frenka. A žili spokojený život až do smrti.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Takže máme tu konec "knížky" FILLIE♡I LOVE YOU. Díky za vše a ahoj. A tak sorry za chyby xdddd😂❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 27, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Fillie❤i love you [dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat