Yazarın Ağızından🍀
İki yıl Önce
Genç kız normal bir güne uyanmıştı.
Her zamanki günlük rütinini gerçekleştirdikten sonra evden ayrıldı.
Okula doğru giderken yolda ikinci sigara paketini yakmış genç bir kız gördü bu kız onun neredeyse 10 yıllık dostuydu. Onun sigarayı bıraktığını düşünüyordu. Çünkü sigarayı bırakması için bir sürü yol denemeişti.
Bu yollardanda en çok işe yarayanın arkadaşının cebine bir sigara paketi yerine bir naneli şeker paketi koymaktır. Neredeyse hep bu yolu denerdi. Ve arkadaşı her geçen gün sigaradan uzaklaştı. En azından genç kızın yanında içmemeye başladı.
Şuan bu manzarayı gören genç kızın gözleri doldu. Arkadaşının birden kalbi sıkıştı ve elini kalbine attı. Kalbini tutmaya başlayan kız yerinde kıvranöaya başladı. Bunu gören genç kız olduğu yerde dikelmek yerine hemen arkadaşının yanına gitti. Ama biraz geç kalmıştı. Arkadaşı yere yığıldı. Hemen ambulansı arayan genç kız. Arkadaşını yerden kucağına doğru çekti ve uyandırmaya çalıştı. Göz yaşları içinde "Derya uyan! Derya! Bıraktığını sanıyordum!! Bunu kendine niye yaptın!? Uyan! Deryaaa!" diye bağırdı. Arkadaşı ise zorlanarak olsa cevap verdi, "Yapamadım..."dedi ve gözlerini derinin bir karanlığa kapattı.
" Deryaaaa!! " diye bağıran genç kız ağlamaya başladı. Sokağı ambulans sesleri doldurdu. Hemşireler yerde yatan kızı sedyeye yatırıp amblunsa taşıdılar. Genç kız, hemen arkadaşın n ardından ambulansa bindi.
Hemşireler ellerinden gelen şeyleri yapmaya çalıştılar. Ama zaten yapılabilecek bir şey yoktu. Çünkü genç kızın nabzı durmuştu. Hemşire "Elimizden geleni yaptık. Ama zaten yapılabilecek pek bir şey yoktu. Üzgünüm arkadaşınızı kaybettik." dedi.Genç kız günlerce odasından çıkmadı. Arkadaşının gözünün önünde ölümüne şahit oldu ve bunu unutamadı. Arkadaşı ile en çok yaptıkları şey olan çizimi bile bıraktı. Tüm çizim malzemelerini ve izinlerini kaldırdı.
4 ay boyunca odasından hiç çıkmadı. Hatta çok nadir annesinin ve kardeşinin ısrarı ile yemek yedi.
İkinci kez birinin ölümüne şahit olmuştu. Ve ikiside canından çok sevdiği insanlar olunca etkisinden çıkamadı. Biri yıllardır kardeşim dediği dostu, diğeri ise canından çok sevdiği babası...Babasını ise dostundan bir yıl önce kaybetmişti. Babasını kaybetme sebebi ise kalp krizi idi. Genç kız babasının ölümünden sonra hep kabuslar görmeye başladı. Ve bu kabuslardan kurtulmasını sağlayan şey çizimdi.
Genç kızın hep yanında olan dostu ona her zorlukta yardım etti. Dosta ile başladılar çizime.
Babası gibi iç mimar olmak isteyen genç kız ve mühendis olmak isteyen dostu ile güzel sanatlara gitmek istiyorlardı. Ama şimdi bu yolda yanlız devam etmesi gerek genç kızın hayatına biri girdi ne kadar buna isteyerekte izin vermese genç kız, bu anonimin ona iyi geleceğini biliyordu.
Aslında tek korktuğu şey birini çok sevip onu kaybetmekti...Şuan
Yine her zaman gördüğüm kötü rüyalardan biri görmüştüm. Ama aslında uzun bir süre olmuştu görmeyeli. Bir şekilde içime atmıştım acımı, dışarıya vurmamaya çalışıyordum. Telefonumdan gelen mesaj sesi ile irkildim. Ve komidinin üstüne koyduğum telefonumu alıp gelen mesaja baktım.
Bilinmeyen Numara : Günaydın.
Pınar: Günaydın.
Bilinmeyen Numara :Nasılsın?
Pınar: Doğruyu söylemelimiyim?
Bilinmeyen Numara : Tabiki güzelim. Be bu soruyu herzamki cevapları almak için sormuyorum,seni merak ettiğim için soruyorum.
Pınar: Değilim. Hemde hiç iyi değilim.
Bilinmeyen Numara : Ne oldu? Hasta mısın? Biri bir şey mi yaptı? Yoksa bir şey mi söyledi?
Pınar : Hayır hayır. Endişelenme. Sadece uzun zamandır görmediğim kabuslardan gördüm.
Bilinmeyen Numara : Şuan keşke yanında olabilsem. Sana sarılabilsem.
Senin o zamanlarda çektiğin acılara şahit oldum. Ama yanına hiç gelemedi, hep izledim seni uzaktan...Pınar: Bende yanımda birini isterdim. Ama zeki kardeşim ve Kerem dışında kimse yok.
Bilinmeyen Numara : Kerem ilede çok yakınsınız.
Pınar: Evet, çünkü o benim Derya'dan sonra en yakın arkadaşım, dostum ve hatta "kardeşim".
Bilinmeyen Numara : Neden şu salak dedikoducu kızların saçma sapan konuşmasına izin veriyorsun ki.
Saçma sapan konuşuyorlar. Sizin sevgili olduğunuzu falan söylüyorlar.Pınar: Gerek duymuyorum. Gereksiz insanlara açıklama yapma gereği duymuyorum. Hem ayrıca sanane?
Bilinmeyen Numara : Pardon ya haklısın. Ben sana hangi hakla hesap soruyorum. Ben kimim değil mi?
(bilinmeyen Numara/ çevrim dışı)
Pınar: Ben öyle demek istememiştim.
(Pınar /Çevrimdışı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayrı Kalmış Kalpler //Texting//
Teen FictionBilinmeyen Numara: Seni hep uzaktan sevdim. Hep kalbimde sakladım seni... . . . . Bir bir lerini adlında tanıyorlar. Ama bunu farkında olan tek kişi oğlanımız. Kızımız henüz çocukluk arkadaşı ile konuştuğunu farkında değil. Belirli sebeplerden dolay...