7*

25 5 9
                                    

@ecee_sseniz Anlat knk ben dinliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ecee_sseniz Anlat knk ben dinliyorum. 💛🍂 @pınarr_çağlayan

328 beğenme
(bu gönde yorumlara kapalı)

328 beğenme (bu gönde yorumlara kapalı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@pınarr_çağlayann
📸@kereem_guness

471 beğenme
  (bu gönderi yorumlara kapalı)

471 beğenme  (bu gönderi yorumlara kapalı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kereem_guness.  Güneşi sizinle izlerken çok daha güzel. 💛☀️
@pınarr_çağlayann  @ecee_sseniz
Güzel kızlarım💙💙...

597 beğenme
(bu gönderi yorumlara kapalı)

Telefonumdan gelen mesaj sesi ile gözlerimi açtım. Bana genelde bu saatlerde ondan başkası mesaj atmıyordu. Onun olduğunu tahmin etmem çok da zor olmuyordu.
Telefonumu komidinin üzerinden alıp baktım.

Bilinmeyen Numara : Günaydın dünya güzeli. Nasılsın?

Pınar: Günaydın. İyi sen?

Ayıp olmasın diye sorduğum sorunun ardından bir süre bir şey yazmadı. Sonra tekrar ses geldi ve kafamı ekrana çevirdim.

Bilinmeyen Numara : Sen öyle birden şey edince bende biraz şey oldum.

Pınar : Sen, ney oldun?

Bilinmeyen Numara : Off ben şey işte anlarsınya.

Pınar:  Yoo. Anlamam??

Bilinmeyen Numara : Off tamam ya. Heyecanlandım, utandım işte birden.

Pınar: Hmm anladım. Birden senin erkek olman aklıma geldi ve utanman biraz garip değil mi?

Bilinmeyen Numara : Aslında evet belki garip olabilir ama ben böyleyim işte senin ile sen farkında olmadan bir saniye bile göz göze gelsem heyecanlanıyorum, utanıyorum.

Pınar: Sen böyle şeyler söyleyince ben görüldü atmak istemiyorum ama elimden başka bişey gelmiyo ne diyeceğimi bilmiyorum.

Bilinmeyen Numara : İlla bir şey söylemen gerekmiyor zaten. Ben burdan sana karşında söyleyemediğim şeyleri söylüyorum.

Pınar: Peki. O zaman şey ben sana seni çok tanıyamayacağım sorular sorsam??

Bilinmeyen Numara : Peki ama beni tanıyamayacağım fiziksel sorular sormak yok. Anlaştık mı?

Pınar: Anlaştık. :)

Pınar:  O zaman başlıyorum.

Bilinmeyen Numara : Başla bakalım.

Pınar: Aynı okuldamıyız?

Bilinmeyen Numara : Beni aramayacağını düşünerek. Evet aynı okuldayız.

Pınar: Pekii. Seni tanıyormuyum?

Bilinmeyen Numara : Evet, ama eskiden diyelim. Zaten şuan beni görsen tanıyacağını pek düşünmüyorum. Her neyse, başka??

Pınar: Tamam anladığım kadarıyla geçmiş olayını uzatmak istemiyorsun öyleyseee, buldum! Aynı sınıftamıyız?

Bilinmeyen Numara : Hmm, üzgünüm ama bunu söyleyemem.

Pınar: Off. Peki. O zaman bağri isminin baş harfini söyle, seni öyle kaydedeyim.

Bilinmeyen Numara : Tamam. "Ö". Okulda adı "Ö" ile başlayan erkeklere soramazsın umarım.

Pınar: Off saçmalam. Böyle bir şey yapmam. Neyse dur kaydedeyim.

( Pınar çevrimdışı)
("Ö KİŞİSİ" kaydedildi)

(Pınar çevrimiçi)

Ö KİŞİSİ: Tamam mı?

Pınar: Tamamdır yaptım.

Ö KİŞİSİ: EE nasıl kaydettin?

Pınar: "Ö KİŞİ"

Ö KİŞİSİ: Bu kadar mı yani?

Pınar: Ne bekliyordunki? Adını bile bilmiyorum nasıl kaydedebilirim?
Ayrıca seni kaydettim. Buda bir şey bence.

Ö KİŞİSİ: Tabi sende haklısın ama birden bunu yüzüme vurunca üzdü behh. Neyse haklısın kaydetmende bir şey tabii. :)

Pınar: Neden şuan üzüldüğünü ya da ağladığını düşünüyorum?

Ö KİŞİSİ: :)

Pınar: Anladım. Ben seni üzmek istememiştim. Lütfen bak üzülme ben gerçekten seni üzmek istememiştim.

Ö KİŞİSİ: Tamam ya sorun yok.

Pınar: Peki sen bilirsin. Benim işim var, görüşürüz...yaniii umarım...

(Görüldü)
(Pınar çevrimdışı)
(Ö KİŞİSİ çevrimdışı)

Bugün okula yalnız gitmek daha cazip gelirken hazırlanıp hemen evden çıktım. Durağa doğru yürümeye başladığımda kulaklığımı kulağıma takıp müzik dinlemeye başladım. En azından böyle yolda zamanda çabuk geçiyor gibi geliyordu.
Durağa vardığımda bugün şanslıydımki otobüs benim ile aynı anda geldi.
Otobüse bindiğimde fazla kalabalık olduğunu fark ettim ve yüzümü buruşturdum. İlerlerken otobüsün ani fireni ile bir bedene çaepmam bir oldu.
Çarptığı bedene bakmak için başımı kaldırdığında bu kişinin okula yeni gelen çocuk olduğunu gördüm.
Hala birbirimize yakın hatta fazla yakın olduğunuzu fark edip aynı anda birbirimizden ayrıldık.
"Affedersin. Birden şey olunca bende şey oldum. Tekrardan özür dilerim ben bilerek şey yapmadım yani, istemeden oldu. Kusura bakma..."peş peşe söylediğin şeyleri bir anda durdurdu. Sanırım daha fazla devam etmememi isterken." Önemli değil. Asıl ben özür dilerim. İkimizinde hatası yok şöför ani fren şeetiğinden oldu yani. "söylediği şeyle gülümseyip
" Bencede aslında bizim bir suçumuz yok"dedim. Söylediğim şeye gülümsedi. Yalnız baya baya baya iyi gülüyo bu. Bu gülüş nedir o an tonremmm.

****

Eeee nasıl buldunuz yeni bölümü???
Çok az okunmasına rağmen kendi kendime yazıyorum bende işte. Ama ben geyet mutluyum bu aralar yani hikayemizdende memnunum. Karakterlerini yeni yeni oturuyor daha.
Neyss
Seviliyorsunuuuz❤️


Ayrı Kalmış Kalpler //Texting//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin