bölüm gecikti çünkü kedi sahiplendik bütün günümü onunla geçirdiğim için pek zamanım kalmadı, kusura bakmayıın
sınırımız bu sefeeer +23 oy ve +70 yorum
uykusuzluktan ölüyorum
sınırlar geçilene kadar bölüm atmıyorum canlarım
24-25 gibi final düşünüyorum bu arada haberiniz olsun. Sonra Light'a devam edeceğim.
Telefonumun çalmasıyla uyandırıldığım bir hafta sonu sabahının ardından tek gözümü kısık bir şekilde açarak telefonuma ulaşmaya çalıştım.
Tüm gece Bayan Kim ve Taehyung'un konuştukları hakkında düşünüp gün aymaya yakınken daha fazla dayanamayıp uyuyakalmıştım.
"Uyuyorum."
Sızlanarak Tae'nin aramasını cevapladığımda hafifçe güldüğünü işitmiştim. "Napıyorsun diye sormak için aramıştım ama uyuyormuşsun."
"Hmhm." diyerek yatakta gerildim ve konuşmaya devam ettim. "Ama artık uyanığım."
Telefonda bir süre sessizlik oldu ardından Bayan Kim'in sesini duydum.
"Hadi çık artık." dediğinde telefonu kapatmanın vakti geldiğini anladım.
Kısaca vedalaştıktan sonra işlerimi halletmeye karar verdim.
$$$$$$$
Saçlarımı kuruturken çalan kapıyla beraber makineyi durdurup kenara koydum. Antreden geçerek dış kapıya ulaştığımda kapının deliğinden kimin geldiğini kontrol ettim.
Bayan Kim?
Üzerimi kontrol ederek kapıyı açtığımda Bayan Kim hafif bir tebessümle beni selamladı. Eğilerek onu selamladıktan sonra kenara doğru geçerek içeriye davet ettim.
"Hoşgeldiniz, Efendim."
Bayan Kim ile salona doğru ilerledikten sonra o koltuğa oturdu bense ayakta durarak hafifçe gülümsedim, gerginliğimi belli etmemek için.
"Bir şey alır mıydınız?" dediğimde olumsuz anlamda başını sallayıp eliyle koltuğu gösterdi.
"Konuşmak için geldim."
Gösterdiği yere adımlayarak oturdum ve ellerimi önümde birleştirdim.
"Sizi dinliyorum."
Boğazını temizleyerek konuşmaya başladı.
"Öncelikle şunu bilmeni isterim ki, bu konuşmayı üzülmemen için yapıyorum." diyerek başladığında istemsizce kaşlarım çatıldı.
"Dün, sen mutfaktayken Taehyung'la konuştuklarımızı duyduğunu düşünüyorum," diyip sorarcasına kaşlarını kaldırdığında bakışlarımı kaçırarak hafifçe başımı salladım."Emin ki, Aerim'in kim olduğunu da merak ediyorsundur." derin bir nefes alıp konuşmaya devam etti. "Lise 3'te ike Taehyung'la tanıştılar. Bir ilişkileri oldu ama sonra ne olduysa ayrıldılar ve Tae'nin üniversite için buraya, Seul'e, geleceğinden haberi yoktu." biraz bekledikten sonra devam etti.
"Şu an Seul'de, hatta Tarhyung yaklaşık bir saat önce yanına gitti." dediğinde bakışlarımı kaçırdım.Taehyung'a güveniyordum.
"Söylemem gerekiyor gibi hissediyorum ki," bakışlarımı konuşmasıyla beraber tekrar yüzüne çevirdim. "Kendimi ilişkinizin sonlanabileceği düşüncesine hazır olman gerekiyor."
Kaşlarımı çatıp istemsizde konuştum. "Ne demek istiyorsunuz?"
Koltuğun bana yakın olan kısmına biraz daha kayıp ellerime uzandı, bu hareketiyle gözlerim ellerimize kaymıştı.
"Demem o ki, Taehyung ile Aerim birkaç kez daha ayrılmışlardı ama her zaman bir süre sonra barışmış oluyorlardı. Taehyung'un onunla barışmaya gittiğini düşünüyorum."
gecikme için özür dilerim. ❤️
Kontrol etmeden yayımlıyorum, hatam varsa söyleyin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INTIMACY|KTH
Fanfiction"Merhaba, ben Kim Taehyung, yardım lazım mı diye soracaktım?"