2

3.2K 193 207
                                    

Hızlı ve kısa olacağım diyor bu kitappp
Oy beklenir.
Yorum zaten geliyor (:


"Benim bugün yalnızca 3 saat dersim var Seo Ra."

Bir şeyler mırıldanıp gitmesini sağladığımda kafamı tekrar yastığa gömmüştüm.

İlk dersim öğlen saat bir buçuktayı, bunda demek oluyor ki istediğim kadar uyuyabilirim.

Chae Yul ile aynı bölümü okumamamın avantajı bu olabilir sanırım.

Yavaşça uykuya dalacağımı hissettiğimde bu sefer de kapı çalmıştı.

"Chae, seni öldürece-"

Kapıya açtığımda gördüğüm kişi ile cümlemi yarıda kestim.

"Ah, Merhaba Taehyung."

Kendi üzerimi süzüp konuşmama devam ettim.

"Seni beklemiyordum."

Elini ensesine atıp gülümsediğinde, sevimli bir çocuk olduğunu düşünmüştüm.

Gerçi onu dün yardım etmek isterken de düşünmüştüm ama olsun.

"Sabah sabah rahatsız ettiğim için üzgünüm, bir şey rica edecektim de."

Kafamı sallayıp devam etmesi için bekledim.

"Evde yalnız yaşadığım için köpeğime bakacak kimse yok, rica etsem yarım saatliğine ona göz kulak olur musun?"

Pekala, güzel bir teklif, köpekleri severim.

Kafamı aşağı yukarı sallayıp konuştum.

"Tabiki, hayvanları çok severim."

Gülümsediğinde gözlerim dudaklarına yakmıştıki derhal kendimi toparlamak adına ona hızlıca bir soru yönelttim.

"Senin dairene mi geçeyim yoksa onu mu buraya getirirsin?"

Gözlerini kısıp düşündü bir kaç saniye, kafasını arkaya çevirip az bir şekilde açık duran kapısına baktı, sanırım evinin dağınıklık durumunu kontrol ediyordu.

"Bir sorun olmayacaksa sana versem daha iyi olur."

"Hayır, sorun değil."

Ben kapıda beklerken o da kendi dairesine girdi ve elindeki sevimli köpeği ile bana doğru yaklaştı.

Köpeği kucağıma aldığımda 'beni sev.' er gibi suratıma bakmaya başladı.

Taehyung teşekkür ederek merdivenleri inecekken son anda köpeğin ismini sormak aklıma gelmişti.

"Taehyung, bu sevimli şeyin adı ne?"

O daha tam merdivenleri inmeden cevap verdi.

"Adı Yeontan, bu arada teşekkür mahiyetinde daha sonra bir şeyler yapalım."

yeontan olmak isteyenler (+)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yeontan olmak isteyenler (+)

Sarang~

INTIMACY|KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin