أحببتك ياصغيرتي الجزء 15

2K 68 8
                                    

روايه 《أحببتك ياصغيرتي 》 الفصل 15 .بقلم Hala

ايهم خرج وفي طريقه لي روز .
المجهول: كمان شويه وهتقوم خليك معاه حضرتك وانا همشي .
ايهم :  هيا كانت بتعمل ايه هنا.
المجهول: تقريبا كان عندها اجتماع ولما خلص تعبت وغابت عن الوعي واتصلت بي أهلها محدش رد .
ايهم: تمام شكرا .
المجهول : شكل حضرتك تعبان أشرب العصير ده .
ايهم: مش عايز .
المجهول : اشربه بس عشان متتعبش لحد ما روز هانم تقوم .
ايهم : طب هاتوه .
المجهول : اتفضل
ايهم شرب العصير وبدا يحس بدوخه ودوار وصداع جامد في دماغه وفقد الوعي بسبب المنوم الموجود في العصير.
روز: قلت من زمان ان روز لا يهم واديك انت اللي جئت برجلك .
المجهول: هتعملي ايه هو دلوقتي بقى عندك
روز: امشي انت وسبني مع ايهم عشان هنعيش انا وهو احلى ليله في عمرنا النهارده ايهم هيكون ليا انا لوحدي ما فيش واحده تقدر تاخذ ايهم مني ولا حتى جوري .

في غرفه جوري وايهم.
جوري بنعاس: هو ايهم راح فين جوري قامت و دورت عليه في الغرفه مالقيتهوش استغربت جدا انه مش موجود جنبها وخصوصا الوقت متاخر وفجاه جاءت رساله لجوري لو حابه تعرفي جوزك فين تعالي فندق...... متتاخريش عشان تشوفي جوزك اللي بيمثل عليكي انه بيحبك.

" جوري بتفكر بس قلبها بيقول لها ان مستحيل ايهم يخونها مع اي واحده وقلبها واثق في حب ايهم لها ' لكن عقلها انت هتستهبلي هو لو بيحبك مش هيروح يقابل اي واحده ثانيه روحي وشوفي جوزك بيعمل ايه مع البنت اللي بعتتلك رساله.

جوري بحزن: يوه بقى اكيد البنت دي عايزه توقع بيننا بس انا  مش هسمح لحاجه  تبوظ علاقتنا وتهد كل الحب اللي بيننا.

بعد فتره جاءت رساله لجوري من روز*
روز: كل ده بتفكري طب انا هثبتلك ان جوزك مش بيحبك بيخونك معيا هو اصلا بيحبني انا من زمان هو اتجوزك بس عشان يتسلا بيكي وقت ما بعدنا عن بعض بس هو رجعلي وجالي هنا .
^ بعتت صوره لجوري الصوره كانت لي ايهم وهو نايم في حضن روز.
روز: ها صدقتي .

عند ايهم في فندق  .....
روز مقربه من ايهم جدا وايهم غايب عن الوعي بسبب المنوم روز عم تاخذ  صور لها مع ايهم وهو نايم روز  فتحت زرار قميصه وفي نفس الوقت جوري وصلت وكانت روز فاتحه الباب عشان اول ما جوري توصل تشوفها هي وايهم في هذا الوضع .

روز: تعرف انك اغلى حاجه عندي يا ايهم نام يا حبيبي انت جيتي امتى يا جوري
جوري: انتي بتعملي ايه في حضن ايهم
روز: وطي صوتك عشان انا يوم حبيبي ما يصحاش من النوم لسه نيام بعد  مجهود.
جوري: ايهم قوم عشان خاطري
ايهم بدا يفوق بس حاسس بصداع جامد
روز: انتي مبتفهميش .
ايهم: روز ابعدي عن جورى انت ازاي تمسكيها بالطريقه دي.
روز: عشان انت كنت تعبان مكنتش عايزاها تصحيك يا ميمي بعد سهرتنا الحلوه .
.
جوري: ميمي ايه انتي انسانه ما شوفتيش ساعه تربيه خالص عشان لو متربيه مش هتسمحى لنفسك تكوني مع راجل متجوز.
روز: انا موجوده معاه  بمزاجه مش غصب عنه فاهمه ولا لا وبعدين يا حبيبتي انا وايهم بنحب بعض من زمان انت اللي دخلت حياتنا و لازم تخرجي منها
ايهم :متصدقيش كلامها.
جوري: انا هسافر وهرجع  لبيت  بابا
ايهم: اسمعيني انا عمري ما اعمل كده
جوري خرجت وهيا منهاره...
روايه 《احببتك ياصغيرتي》الفصل 28 .بقلم Hala

احببتك ياصغيرتيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن