Şu an normalde ağlamamı bekliyorsunuz değil mi hahahaha şu yaşadığım saçma olaylardan sonra erkek milletinin birer "ÖKÜZ" hatta "ODUN" olduğunu anladım ve onlar için ağlamanın aptalca olduğunu anladım. Ben o aptal kızlardan olmadım olmayacağım...
Canım o kadar sıkılıyordu ki aynı zamanda içimde biriktirmiş olduğum öfke ile aklımda delice şeyler vardı, size dağa önce Burak tan bahsetmişmiydim, tabiki bahsetmedim o zaman anlatayım. Kendisi uzun boylu yani boyu 1.80cm mavi gözlü kumral rengi saçlı e birazcıkta kas e malum tabi kiii yakışıklı ve çok sadık ve dürüsttür her önüne gelen kıza bakmaz ve doğru insanı arar doğrusu kendisi zengin olunca kızlar hep peşinde koştular ama o hiç sevgili yapmadın yani 1 kere sevgilisi oldu aslında o salak kızda Burak'ı aldatınca ortalık karıştı ve Burak bir dağa sevgili yapmadı. Ha bu arada kendisi kankam olur ve şuanda çok güzel planlarım var.......
Ertesi gün...
Ahhh bu gün okul günü ve ben gen sabah ablamın kankası yaren ablamın ablamı araması ile uyandım. Çok tatlı bir kızdır ama sabahın köründe yemin ederim uyandırma servisi gibi bide ablamla konuşmaya başlayınca vırvır konuşması ve susmamasına ne demeli peki.
Okula gidip o iki akılsızın yüzünü görmek istemesem de okula gitmek zorundayımL
Üstümü değiştirirken Ayçadan bir mesaj gelmişti;
-günaydın kankaların en güzeli!
Sonra cevaplarım diye düşünürken gene bir mesaj.
-sana çok önemli bişi dicem.
Merak edip yazmaya başladım:
-Günaydın kankaların en kısa boylusu.
Ayça:
-yhhaa valla konuşmam ha!
Ben:
-tamam tamam şampiyon sinirlenme hemen sjkdjkjddjk.
-söyle bakalım neymiş o önemli şey.
Ayça:
-çok kötü bişey oldu!
Ben:
-ne oldu lafı dolandırmada anlat.
Ayça:
-ya abim...
Ben:
-eeee ne olmuş BERK'E?
Ayça:
-seni almaya geliyor senle konuşucakmış ve çok ciddi yani.
Ben:
-Ayça bu şimdi mi söylenir yha bilsem hemen okula giderdim off.
Ayça:
-bişey dağa var.
Ben:
-dağa kötü ne olabilir!?
Ayça:
-Sana kendisi söylemeli ya off .
-ya off bak çok dikkat et
-hatta dur sen çıkma evden ablan okula gitti falan desin.
Ben:
-Ayça sen delirdinmi ne saçmalıyorsun bişey varsa banada söyle!
-kapı çalıyo okulda konuşalım, bye <3
Ayça:
-ok bye <3
Saçımı düzelttim ve kapıyı açtım,gelen kişi Berk ti ve Ayçanın dediklerinden sonra biraz tedirgin olmuştum...
Kapıyı yavaş ça açtım,
-Berk burda ne işin var?
Berk;
-Damla b-ben...
Ben;
-Sen ne?
Berk;
-Damla lütfen sadece dinle ,bak ben aslında bunuu sana uzun zamandır söylemeye çalışıyorum ama...
Ben;
-Berk artık söylermisin,merak etmeye başlaım .
Berk;
-Damla Ben senden hoşlanıyoru!
Şaşkın şaşkın duruyordum ve bana yaklaştı beni belimden kavradığı gibi kendine yaklaştırdı dağa sonra ise dudaklarımızın bir birine deydiğini hissettim...