الفصل 2🍁

187 10 12
                                    

🍁حبي لكي كان مستحيلا لكن القدر جعله ممكناً🍁

#الفصل 2🍁

  ..🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🍁🍁🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦🖇️⁩⁦⁦🖇️⁩..

في صباح اليوم التالي في منزل عائله الاسيوطي في غرفه ذات الطراز الكلاسيكي الفخم كان نائم بطريق مبعثره علي فراشه الكبير ليعلن هاتفه عن مكالمه هاتفيه لينزعج من رنين الهاتف ويستيقظ ليأخذ هاتفه غير مبالي بمن يتصل في هذا الوقت حتي لم ينظر إلي اسم المتصل ....

محمد بغضب طفيف ونصف نائم:نعممم مين معايااا ؟!!!

...:معاك ياحضرت الظابط اللواء حامد ، حد يكلم اللواء بتاعه كدا مش في صباح الخير الاول ؟

ليعتدل محمد في جلسته فزعا ويتكلم بهدوئه المعتاد:احم انا اسف والله ياحضرت اللواء والله كنت نايم انا اسف جدا بعتذر لأسلوبي مع حضرتك ..

اللواء حامد :مفيش مشكله أظن ادهم امبارح قالك اني عوزكو انتو التلاته النهاردة عشان في عمليه جديده ومهمه وفي معلومات لازم تعرفوها..

محمد :اه يفندم ادهم قالي وكنت محضر نفسي أن اجي لحضرتك ..

اللواء: ماشي النهاردة الساعه 5العصر .

محمد:حاضر يفندم في أوامر تاني ..

اللواءببعض المرح بعيدا عن حدته:ابقي خليك حنين اكتر من كدا يحضرت الظابط افرد كانت بنت هتعمل كدا 😂

محمد بضحك:هههههه حاضر يفندم المره الجايه ..

لينهي الاتصال ويتجه لأخذ حماما باردا ويرتدي ثيابه قميص ابيض اول ازراره مفتوحه وبنطال اسود ليرتدي في معصمه ساعته الفضيه ويرفع شعره لأعلي ليجعله أكثر وسامه ليضع عطره الرجولي ويأخذ نظارته السوداء ومفاتيح سيارته وهاتفه ويتجه الأسفل حيث عائلته ..

في الاسفل كانت الأمهات تعد طاوله الإفطار مع الخادمات والرجال في مكتب الجد يتنقشا في أمور العمل والشركات ..

والدة محمد (ياسمين): معقول العيال مصحيوش لغاية دلوقت؟؟!

والده ادهم (فاتن): مش عرفه والله بعت داده سناء تصحي العيال الفوق واكيد بتصحيهم

ليقاطعهم محمد مقبلا رأس والدته وعمته قائل: احم احم صباح الخير يجماعه

ياسمين/فاتن :صباح النور يحبيبي

محمد:هما الجزم مصحيوش بردو دا ليلتهم طيين علي دماغهم دلوقتي انا طالع اصحيهم.

🍁حبي لكي كان مستحيلا لكن القدر جعله ممكناً🍁حيث تعيش القصص. اكتشف الآن