الفصل 4🍁

125 8 8
                                    

🍁حبي لكي كان مستحيلا لكن القدر جعله ممكناً🍁

#الفصل 4🍁

..🖇🖇🖇🖇🖇🖇🍁🖇🖇🖇🖇🖇🖇..

في صباح اليوم التالي في بيت الجارحي
كان عز غارقا في نوم عميق ليستيقظ على رنين هاتف ليمد يديه علي الكوميدو الذي بجانب فراشه ليبحث بيديه عن هاتفه لينظر له لا يوجد اتصال ليسمع رنين الهاتف مرا اخرى ليفيق وينزل من فراشه ويذهب لسترة بدلته ليخرج منها هاتف يبدو عليه اللطافه من شكله وكأنه لفتاه ، لينظر له ليجد على الهاتف رقم مسجل ب{ 💕my brother💕} ليقوم بالأيجاب بصوته الحاد العميق والرجولى البارد

عز:السلام عليكم

.....: وعليكم السلام حضرتك انا صحبة الفون .

عز وكانه يتوعد لها ويتصنع عدم معرفتها:احم وحضرتك اسمك اي ؟؟

....: نور اسمي نور حضرتك ممكن حضرتك تقولي هنتقابل فين وامته عشان اخد الفون من حضرتك ..

عز ببرود قاتل ليغضبها ويبتسم ابتسامة بارده:امممم انتي بقى نور بس اي يا استاذه نور الادب واللطافه دي النزلت عليكي فجأه دا انتي ماشاء الله عليكي دبش ولسانك اطول منك ...

نور بندهاش والغضب بدأ يسيطر عليها: هو حضرتك تعرفني منين عشان تقول كدا ؟؟!

عز ببرود: انا!! انا الظابط عز الصرختي في وشو وضربتيه بالألم على وشو عادي كدا لا وايه معتذرتيش ولا حتى شكرتيني اني انقذتك.

نور بتفاجأ وخوف ولكنها تماسكت:اانت تااااني هو انت اي ورايا ورايا يبني ادم انت ، انت عايز مني اي بالظبط؟!

عز:وااااو رجعنا لقلة الادب وطولة اللسان تاني اي يبنتي دا انتي اي مبتبطليش مسوره وتفتحت اهدي على نفسك كدا ..

نور وعيناها تخرج شرارات ناريه من الغضب:وربي وما اعبد انت شكلك عاوز ألم زي امبارح بس في الناحيه التانيه عشان تتعدل وتبطل برود وتكبر، مع اني معرفش بتفتخر بي اي ونت شبه العمود كدا ..

عز يغضبها اكتر ببروده: اممم خلصتي شكرا بصراحه على المدح دا بجد شكرا انك مدحتيني بس افتكري ان لسانك دا بيغلط وبما انك مؤدبه كدا وشطوره وبتعرفي تردي تبقي خلي لسانك يجي ياخد الفون بتاعك بدالك بقا يلا مش فضيلك باي ... ليغلق الهاتف

نور بغضب شديد : عيل بارد يارب هو انا كل شويه الاقيه قدامي اوووف ..

بعد ان اغلق عز الهاتف في وجه نور حاول فتح هاتفها بسبب فضوله لكن وجد كلمة مرور للهاتف فعندما كتب اسمها فُتحَ الهاتف وبداء يلعب بهاتفها وقام بفتح معرض الصور ليجد هاتفها مليئ بصورها الجميله الذي جعلته يبتسم على شكلها في الصور وجعلته يضحك على شكلها المضحك في صورها الكثيره مع اخته ملاك .

🍁حبي لكي كان مستحيلا لكن القدر جعله ممكناً🍁حيث تعيش القصص. اكتشف الآن