-8-

399 23 2
                                    

Vanavond komt Frank thuis, ik moet hem het vertellen, maar ik durf het niet. Wolfs komt ook naar beneden gelopen in zijn nieuwe pak, wat ziet hij er goed uit. "ga je mee, we moeten naar het bureau Wolfs" "yep, ik kom eraan Eef". Ik zit op het bureau een beetje voor me uit te staren. Ik denk alleen maar aan Frank, over een week gaan we trouwen. Ik ga het hem vertellen, maar ik weet nog niet hoe. Ik hoop dat frank nog met me wil trouwen, maar ik zit te twijfelen of ik niet voor Wolfs moet gaan. Bij Frank heb ik niet meer het verliefdheid gevoel , maar meer het houden van en bij Wolfs heb ik wel echt een verliefdheid gevoel. Ik word uit mijn gedachtes gehaald door een zwaaiende hand van Marion "hallo Eva, gaat het wel goed met jou?" ik kijk om me heen en zie dat Wolfs weg is "waar is Wolfs?" "Wolfs is bij Romeo, hem even helpen dat zegt hij net tegen jou, maar ik vroeg wat" "eehm ja sorry, het gaat" terwijl ik dat zeg krijg ik tranen in mijn ogen "volgens..." Ik onderbreek Marjon "Marjon ik... Ik ben vreemd gegaan met Wolfs, ik ben verliefd op hem, maar ik hou van Frank, ik ga het Frank vertellen, maar ik weet niet met wie ik verder moet gaan" "ach Eef dat dacht ik al, jij moet kiezen met wie je verder wil, ik kan je daar niet meehelpen" ik knik naar Marion en Marion gaat weer terug naar naar haar bureau. Wolfs komt weer terug en ik probeer mijn tranen weg te vegen, maar Wolfs heeft het al gezien. "Gaat het, Eef?" "Ja ik dacht aan Frank, hij komt vanavond thuis, ik ga het hem vertellen en ik zie dan wel verder" Wolfs legt zijn hand op mijn schouder "het komt goed, Eef echt waar" terwijl hij dat zegt krijg ik een warm gevoel van binnen, wat is hij toch lief.

De werkdag zit erop en Wolfs en ik staan voor de deur van de Ponti, ik krijg de deur niet open, dus Wolfs helpt me en pakt mijn hand vast, ik kijk in zijn ogen en we beginnen te zoenen en staan tegen de deur, Wolfs doet de deur open en we lopen naar boven. Net als ik Wolfs broek open wil maken, hoor ik de deur dicht vallen. "Eefke, ik ben weer thuis" shit het is Frank, ik pak snel mijn shirt en doe mijn haar goed, "Wolfs ik ga het hem vertellen echt, ik weet nog niet hoe, maar tussen ons moet het stoppen, sorry" Wolfs knikt begrijpelijk, maar teleurgesteld. Ik loop naar beneden "hey, Frank hoe was het?" Ik geef hem een snelle kus. "Hey Eefke, het was heel leuk" we lopen samen naar de tafel en Wolfs komt ook beneden "heeei Frank, vriend!" "Hey! Floris, makker hoe is het d'r mee?" "Gaat goed Frank, met jou?" "Met mij ook, en al achter de vrouwen aan Wolfs?" Ik kijk Wolfs aan en hij mij, Wolfs komt aan tafel zitten bij ons "nee Frank, rustig aan" Frank begint hard te lachen "Floris en rustig aan" dan begint Wolfs ook te lachen en ik dus ook maar.

Het is zondag en we hebben vrij. Vandaag ga ik nadenken voor wie ik ga kiezen en wat ik ga doen, Wolfs en Frank zijn weg. Ik zit voor me uit te staren en denk bij mezelf, ik moet voor Wolfs gaan bij hem voel ik me het fijnst, maar ik heb mijn trouwjurk aan en ik sta op het punt te gaan trouwen, het is al ingekort, we gaan woensdag al trouwen dus nog 3 dagen. Ik besluit voor mijn gevoel te gaan en voor Wolfs te gaan. Ik ga het hem vanavond vertellen en ga dan overleggen hoe ik het aan Frank zou gaan vertellen.

Het is avond en Wolfs en Frank komen thuis, Wolfs gaat naar zijn kamer en ik ga hem achterna. "Wolfs, ik.... Ik ga het Frank vertellen. Ik wil met jou verder" ik zie hoe blij Wolfs wordt. "Lieve, lieve Eef wat vind ik dat ontzettend goed van je, ik... Ik ben zo blij" "maar Wolfs, hoe moet ik het aan Frank vertellen" "dat weet ik niet Eef, maar het komt goed" "ik weet het Wolfs, ik ga hem het morgen vertellen" ik geef Wolfs een dikke zoen en we vallen op bed, ik stop onze zoen "Frank is beneden, we kunnen het niet maken, nu Wolfs" Wolfs knikt begrijpelijk en samen lopen we naar beneden.

Wat moet ik met die hollander?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu