-9-

383 21 0
                                    

We zitten beneden met Frank aan een tafel, Wolfs houdt al de hele tijd mijn been vast onder tafel en ik vind het fijn. Ik ga het vandaag nog niet vertellen tegen Frank, maar morgen. Er valt een ongemakkelijke stilte en ik besluit, maar naar bed te gaan "welterusten" zeg ik en ik geef Wolfs een aai door z'n haar en geef Frank een kus.

Ik word wakker als ik een kus op mijn wang voel. Ik kijk op en zie dat het Wolfs is "hey Wolfs, kijk je wel een beetje uit met Frank" "Jaa tuurlijk Eef" Wolfs geeft me een kus en loopt weer de kamer uit. Vlak daarna komt Frank naast me liggen "Eefke wat moest Floris hier?" "Wolfs kwam nog even wat vragen over een zaak" dan begint Frank me te zoenen, maar ik denk alleen aan Wolfs "nu niet Frank, ik ben moe ik ga slapen"

Ik word wakker en zie dat Frank weg is, hij heeft een briefje neergelegd dat hij even langs wat vrienden is. Ik besluit om even naar Wolfs te gaan. Ik zie dat Wolfs nog slaapt en besluit om naast hem te gaan liggen, tegen zijn borst. Ik geef kusjes op zijn borst en rustig wordt hij wakker. "Hey Eef" "goedemorgen slaapkop, we moeten zo naar het bureau" "ik kom eraan, nog even douchen?" "Wat wij samen?" Wolfs knikt dat hij dat bedoelt "nou meneer Wolfs, dan heb je pech ik hoef niet te douchen" ik kijk hem plagerig aan en geef hem een dikke zoen en ik loop dan naar beneden.

We zijn op het bureau aangekomen en gaan weer aan het werk. Marion wil me even spreken dus ik loop met haar mee "heb je het al tegen Frank vertelt en voor wie ga je?" "Nee ik ga het vanavond vertellen en ik wil verder met Wolfs maar nog tegen niemand zeggen" "oké Eva, maar wel erg voor Frank" "ja ik weet het, ik vind het ook heel moeilijk" ik loop weer terug naar mijn bureau en zie dat Mechels me wil spreken. "Zo Eva al klaar om Eva de Ponti te worden?" Ik schrik, maar ik ga haar niet vertellen dat ik niet ga trouwen "ja hoor, ik heb er zin in" lieg ik.

De werkdag zit er weer op en we gaan naar huis, tijd om het Frank te vertellen. We komen thuis en zien een heerlijke maaltijd staan "hey Eefke, hey Floris hebben jullie trek" Wolfs en ik kijken elkaar aan en Wolfs geeft me een duwtje in mijn rug "Jaa lekker Frank" zeg ik en we gaan aan tafel. We gaan na het eten ook nog spelletjes doen en zo vergeet ik het helemaal te zeggen. Wolfs gaat naar bed en ik zie aan hem dat ik mee moet. "Eef, nu heb je het hem helemaal niet verteld" "ik weet het Wolfs, maar het kwam er niet van, morgen doe ik het echt, we hebben morgen toch een vrije dag om dingen te regelen voor de bruiloft, ik hou van jou Wolfs" ik geef Wolfs een dikke zoen "ik ook van jou Eef" ik loop weer terug naar mijn eigen slaapkamer, ik ga nadenken hoe ik het morgen ga vertellen.

Wat moet ik met die hollander?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu