Nog een keer wordt de vraag gesteld: "Eva van Dongen neemt u Frank de Ponti tot uw wettige echtgenoot?" "Eefke zeg nou ja?" Ik denk weer aan Wolfs, wat hou ik toch veel van hem. Hoe kan ik zo stom geweest zijn niet voor Wolfs te kiezen, met Frank zou ik nooit gelukkig worden, ik maak Frank alleen gelukkig. "Het spijt me" ik ren de kerk uit en hoor nog achter me gezegd worden "Neeee Eva! Ik krijg je nog wel! Ga maar lekker naar meneer Wolfs toe!!" Zo boos klonk hij. Ik zocht snel een taxi, onderweg naar Wolfs.
Ik sta in mijn trouwjurk voor de deur van Wolfs, want ik weet toevallig waar hij zit. Ik had zijn telefoon laten uitpeilen. Wat moet Wolfs wel niet denken, dan wordt de deur open gedaan. Wolfs kijkt mij verbaasd aan en ziet dat mijn make-up helemaal is uitgelopen. "Wolfs mag.... mag ik binnen komen?" Wolfs geeft een teken dat ik verder mag lopen "Wolfs je zou wel denken, wat doet zij nou nog hier" "ja je hebt tegen me gelogen" "ik weet het Wolfs, maar het was fout. Ik... Ik ben weggerend uit de kerk voor jou" Wolfs kijkt mij verbaasd aan en dan glimlacht hij "dus je bent niet getrouwd voor mij?" "Ja voor jou" "Wat vond Frank ervan?" "Hij werd boos en zei dat hij mij nog wel kon krijgen, maar ik ga nu even mijn trouwjurk uitrekken, ben zo terug" ik loop naar boven en ik bedenk me dat ik helemaal geen kleren bij heb, dan maar een overhemd van Wolfs. Ik ga naar de badkamer mijn uitgeloopte make-up er afhalen en doe mijn haar goed en ik loop dan naar beneden. Ik zie Wolfs naar me kijken "sorry, ik kon niks anders vinden" "kom is hier Eef" ik ga dicht tegen Wolfs aan liggen met mijn hoofd op zijn borst "Eef" "ja" "je moet wel nog een keer naar Frank toe om je kleding te halen" "ja ik weet het, dat doe ik wel als hij niet thuis is. Ik weet welke tijden hij niet thuis is." Wolfs blijft maar staren "wat is er Wolfs?" "Je.. Je knoopjes zitten verkeerd haha" Wolfs pakt m'n knoopjes en doet ze goed als hij bij mijn BH is zie ik hem kijken. Ik begin hem te zoenen en fluister tegen zijn mond "laat die knoopjes maar open" Wolfs tilt me op en zo belanden we op bed. Wat wordt dit weer een geweldige nacht.
Ik word wakker en zie Wolfs binnen komen met een ontbijtje "goedemorgen Eef" "goedemorgen, wat lief van je" Wolfs komt naast me zitten en slaat een arm om me heen "moet ik vandaag meegaan, je kleren ophalen bij Frank?" "Ja is goed, we gaan om 11 uur, dan is hij er niet" "is goed, maar Eef hoe moeten we het op het werk doen?" "Ehmm gewoon doen zoals we eerst deden, net doen of als er niets is."
We zijn bij de Ponti aangekomen en we lopen naar binnen. Er is inderdaad nog niemand thuis. "Wolfs ik ga boven even snel kleren pakken" ik loop naar boven en pak dan al mijn kleren en loop snel weer naar beneden. Op het moment dat we de deur uit willen lopen komt Frank binnen "hè ons gelukkig stelletje, mij een beetje voor het altaar laten staan met alle hoop" hoe hij sprak, zo kon ik hem helemaal niet. Frank kwam naar me toe lopen en begon allemaal aan me te zitten en me te zoenen "Frank doe niet riep ik" maar het hielp niet. Toen pakte Wolfs Frank beet en duwde hem van me af "zo, laat je vriendje je maar beschermen" we liepen door, zonder er op te reageren, toen riep hij "Wolfs, ik krijg je nog wel. Je zou boeten voor dat je mijn Eefke hebt afgepakt!!!"
We kwamen weer thuis aan en we gingen op de bank zitten. Ik ging tussen Wolfs bennen liggen met mijn hoofd op zijn borst. "Frank is zo veranderd, zo ken ik hem helemaal niet""ik weet het Eef, maar ik denk dat we het beste niet meer naar de Ponti kunnen gaan" "je hebt gelijk Wolfs" we besluiten maar wat boodschappen te gaan doen en eten te koken en daarna nog een film te kijken en dan naar bed.
JE LEEST
Wat moet ik met die hollander?!
FanficDit verhaal gaat over Eva & Frank die een gelukkig leven lijden, maar dan komt een vriend van Frank en of het dan ook nog zo blijft.......