A csúf kezdet

36 2 0
                                    

-Tris-romtott be nyúzott arccal az apukám. David Larson. Haja hátra volt fésülve és inge igénytelenül begombolva. A nyakkendője hanyagul lógott a vállán és tekintete ijedtséget tükrözött. Éppen az egyik gombbal bajlódott.
-segítek-gomboltam be az utolsó gombját, majd megkötöttem a nyakkendőjét.
-köszönöm. Mindent köszönök-mosolygott halványan.
-kicsípted magad
-igen neked is ideje lenne-kopogtatta meg az óráját majd beugrott. 1 óra múlva találkozunk az apum új barátnőjével. Azt állítja,hogy anyán kívül senkit se szeretett ennyire,mint őt.

A kedvemtől függetlenül elkezdtem összeszedni magam. Egy kis aranyos fekete garbót és egy sárga majdnem térdig érő sárga szoknyát. A vállig érő barna hajam csak kifésültem,majd magamra kaptam egy fekete szandált. Egy kis szempillaspirálon kívül semmi smink nem volt rajtam.

A ház viszonylag nagy volt, de nem sokkal mint a miénk. A falai szürkén virítottak. Az ajtóban már megpillantottam Amy-t. (Úgy emlékszem így hívják.) Mikor közelebb értünk hozzá, még jobban kimutatkozott ,hogy milyen szép nő. Fekete haja a derekáig ér és a szemei sárgán fénylenek. Az arca makulátlan és az alakja tökéletes. Jó ízlése van apának, ezzel nem vitatkozom.

Nyomtak egymás szájára egy puszit, majd rám nézett.
-te bizonyára Beatris vagy. Nagyon örülök, sokat hallottam már rólad
-igen. Maga biztos Amy.-nyújtottam a kezem, de az elfogadása helyett megölelt.
-nyugodtan tegezz-súgta a fülembe,mire elmosolyodtam-gyertek beljebb-nyitotta ki az ajtót, majd egy modern építésű nappaliba léptünk.

Ledobtuk a cipőnket, majd leültünk az asztalhoz. Nem tudtam nem észre venni, hogy 3 helyett 4 főre van terítve.
-várunk még valakit?-néztem rá apura. Amy addig kiment a konyhába befejezni egy süteményt.
-figyelj kincsem-kezdett bele. Ez már rosszul kezdődött
-Apa! Mit nem mondtál el?-húztam fel a szemöldököm. Idő közbe Amy is visszajött egy leveses fazékkal, amit letett egy alátétre
-Landon mindjárt jön, csak elaludt-jelentette ki, mire a szemeim majdnem kiestek a helyükről.
-Landon?-néztem kérdően
-csak azért nem mondtam el, mert tudtam, hogy akkor nem jössz ma el. De azthiszem, hogy lesz egy bátyád-köpni nyelni nem tudtam.
-nem gondolod,hogy előbb kellett volna szólj?-akadtam ki.

Vitánkat a lépcső felől érkező trappolás zavarta meg. A szívem majd kiugrott a helyéről.

StepbrotherDove le storie prendono vita. Scoprilo ora