Gizli Numara 5

92 9 17
                                    


Medya:Ülfün hala

Beril ile gözlerimizi birbirine odaklamış adeta,  annemizden izinsiz bir haltlar karıştırıp en sonunda yakalanmışçasına şüpheli ve bir o kadar sessiz bir şekilde bakışıyorduk.

Ne olduğunu daha çözememişken az önce zili çalan kişinin tekrar zile basıp zilin evin içinde yankılanmasına tekrardan sebep olmuştu.

Beril gözlerini yavaşça bana çevirdi. "Birini mi bekliyorduk?"

"çıkmamız gerekiyor kimseyi çağırmadım ya sen?"

"ben de demedim bir şey kimseye"

Ne olduğunu daha anlamış değilken derin bir nefes alıp kapının kolunu tutup yavaşça kendime doğru döndürüp çekerek kapıyı açtım.

Beril'le gözlerimiz kısa bir süreliğine bakışırken ayda yılda bir gelen ve ailede en çok sevilen Ülfün halamın kapıda olduğunu gördüm.

Bize her geldiğinde hediyeler gülücükler vs dağıtırdı.Her zaman büyüyünce onu örnek almak istediğimi söylerdim herkese.Çok tatlı kadındı ama bir o kadar her şeyde şüphe arayan kişiliği vardı.

Bir keresinde 3. sınıftı sanırım ilk okulda, öğretmen sevdiğiniz isimleri yazın demişti.

İlk aklıma gelen isim olan halamın ismini yazdım hemen Ülfün.

Sonra sınıftakiler okudu  yazdıklarını. Yalnızca benim okuduğum isim ona çok komik gelmişti.Kızım böyle isim mi olur deyip kahkahayı basmıştı.Sonra tüm sınıf gülmüşlerdi dakikalarca.

Çok utanmıştım, kafamı kaldırıp "öğretmenim halamın adı o benim" diyemedim. Ortaöğretimimi bitirene kadar  Ülfün dedi bana:/

Bu da böyle saçma bir anı. İnsan kızına Ülfün adını hiç koyar mıydı ya?

Ülfün halamın hâlâ kapıda olduğunu fark edince Beril, hızlıca kapıyı Ülfün halamın yüzüne doğru kapattı.

Beril'e ne oluyor bakışları atarken "yüzümüz, üzerimizdekiler ve ev bu haldeyken içeriye almayı düşünmedin herhalde" demişti bana.

Dışarıdan halamın "kızlar ne oluyor?" sözleri yankılanırken Beril'e evi ve üzerimizdekileri değiştirmeye odaklanmıştık.

Yaklaşık 3-4 dk sonra her şey tamdı. Beril ile kafalarımızı birbirine onaylar bir şekilde salladıktan sonra kapıyı yavaşça aralık bırakarak açtım.

" Ne güzel bir sürpriz böyle Ülfün hanım"  yüzümde yapmacık ve bir o kadar ifadetsizlik bulunduruken bakıyordum ona.

"Yarım saattir yüzüme kapı kapanmış bir şekilde sizi bekliyorum, ne haltlar karıştırıyorsunuz siz? "

Ne cevap vereceğini bilemeyen ben Beril'in hemen söze atılmasıyla derin bir iç çektim.

"Bir yere gitmemiz gerekiyordu halacım, ev fazla dağınıktı ve üzerimizdekiler seni karşılamaya pek uygun değildi özür dileriz"

Beril'in beni de kolumdan dürtmesiyle bende özür dileyerek bir süreliğine içim rahatladı.

"Peki ya dışarıda ki gençler, sizi bir yere götürmek için bekleyen gençler mi?" dedi Ülfü halam.

Ülfü halanın gelmesiyle tamamen aklımızdan çıkan Rüzgar ve Ege'yi hatırlayınca Beril "hıh sıçtık şimdi sıvama vakti"  diyerek büyük bir teselli vermişti.

Ülfü hala ısrarla sorar gözlerle sorusunun cevabını beklerken elinin altında duran valizini, onun yanına yaklaşıp yavaşça eğilip elimle kavradıktan sonra "içeri geçip bir soluklan sonra merakını gideririz"  diyerek konuyu bir süreliğine kapatmayı başarabildim.

*

Ülfün halanın gözleri pür dikkat bizi izlerken Beril ile beraber oturduğumuz koltukta ha bire kıpraşıyorduk.

Halamın tuvalete gitme izinden hemen sonra cebimdeki telefonu alarak az önce telefonun titreşimini sağlayan bildirimlere göz attım.

Rüzgar'dan yeni 7 mesaj

Rüzgar ismi gördüğüm an mesaja tıklayarak ne yazdığına baktım.

Rüzgar:Benden mi kaçıyorsun yoksa Mel?

Rüzgar: Orada mısın?

Rüzgar:Hadi ama komik olma

Rüzgar: Oa harbi terk edilmiş hissettim şu anda

Rüzgar:Benim gibi yakışıklı bir çocuğu ortada bıraktın

Rüzgar: Beni beni Bihter'ini KSĞWKSÜQÖSŞEL

Rüzgar: Cevap vermemeye devam edeceksen yukarıya geliyoruz.

0538*******: Gelemiyoruz aşağıya Rüzgar:/

Rüzgar: Haydaaaa

Rüzgar: Boşuna mı getirdim telefonunu şimdi ben

0538*******: Aslında kapımın önündeki paspasın altına koyarsan boşuna gelmiş olmazsın ama sen bilirsin yani.

Rüzgar yazıyor.

Rüzgar çevrimiçi

Rüzgar yazıyor

Rüzgar çevrimiçi

Görüldü✔

Rüzgar çevrimdışı

Ao. Yok artık. HAHAHAHA. Şakacı çocuk ya. Şakacıktan görüldü attı bana yerim.Yok be cidden atmamıştır ya. Harbi görüldü mü attı şimdi bana. Saçmalama Melsa yanlış görüyorsun. Görüldü yemedin sen aa kendine gel.

Beril'in bana seslenmesiyle ona doğru döndüm.

"Melsa kendi kendine konuşmayı bırak aşkm Ülfün hala bizi s2cek"

Whatsapp sekmesinden çıkıp telefonu kapatarak dizlerime yavaşça koydum.

Şimdi gelmesinin sırası mıydı diye söylenip tuvaletten az önce gelen halamın yüzüne karşı ufak da olsa bir gülümseme serdim.

Beril Ülfü halayla sohbete dalarken ben de arada onlara eşlik edip katılıyordum.

Sabah 08:16

0538*******:Sabahınız hayırlı, gününüz aydın eviniz bereketli olsun, işleriniz yolunda gitsin Günaydınlar efendim…

0538*******: KSĞWKDĞQÇZÜELŞXLCĞWÜD

0538*******: Bu mesaja sen de maruz kal Rüzgaraşkm

0538*******: İçimden komik espriler yapıp sadece ben gülüyorum. Aman yarabbi yaşıyorsun bu hayatı Melsa.

0538*******: Dün bana görüldü attın be Rüzgar. Kalp malp bırakmadın. Saatlerce bana yazmanı bekledim. Belki bana görüldü attığın için kendimi kötü hissettiğimi anlar ve bana yazarsın diye bekledim. Gece 4'e kadar seni bekledim. Bana iyi geceler mesajı atmasan da her zaman saat 4 gibi uyuduğunu bildiğim için seninle aynı anda uyumak istedim. Sana saçma geliyor olabilir şu anda dediklerim ama gerçekten sevince aptallaşıyorsun.

0538*******: Gerçi sen nerden bileceksin

0538*******: Ama sorun değil alışkınım ben beni umursamamalarına.

0538*******: Neyse ya sabah sabah içimi dökmüş gibi oldum.

0538*******: Keşke şu anda yanında olsam.

0538*******: Uyurken dağılmış olan kıvırcık saçlarının arasında parmaklarımı gezdirip seni izlesem.

0538*******: Dünyanın en şanslı kızı olurdum o zaman galiba.

Rüzgar: Ev boş gel

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizli Numara |Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin