Też się lekko uśmiechnęłam.
Ciągle lekko się bałam. Czy jak tu zginę to czy wrócę do domu ? Czy raczej znowu się tu pojawię? Wolę nie próbować bo ból raczej będzie prawdziwy.
- musisz się inaczej ubrać - powiedział Shigaraki.
- jak to inaczej?, p-przecież wyglądam dobrze- powiedziałam lekko zdenerwowana.
- te ubrania nie nadają się do treningu- powiedział
- jakiego treningu?- zapytałam zestresowana
- chyba musisz się podszkolić aby iść z nami gdziekolwiek- powiedział lekko znudzony- idziemy do sklepu.
- do sklepu?, Nie jest teraz zamknięty ?- powiedziałam zastanawiając się.
- no a jak inaczej chciała byś to zrobić ?- powiedziałNo tak przecież nie mam za dużo pieniędzy. Sięgnęłam do kieszeni. Nie był tam mojego portfela. Czyli Shigaraki też o tym wie. Teraz już nie mam nic.
- myślałeś o jakich ubraniach ?- zapytałam.
- no cóż... Może jakiś top ? I krótkie spodenki ?- powiedział- na pewno w bluzie i jeansach nie będziesz ćwiczyć.
- emm... no dobra- powiedziałam.Poszłam za Tomurą. Wyszliśmy z pokoju. Poszliśmy do centrum budynku, którym był bar. Okna były pozabijane deskami. Przy ladzie stał... Jak on się nazywał... Ten dymek... Ku.. ko.. kuro... Kurogiri? Trudno. Shigaraki podał mi bluzę. A sam przebrał się w swój strój.
- Załóż ją, nie będziesz chodzić w [T.UK] bluzach z nadrukami.- powiedział
- no ale...- powiedziałam i założyłam jego bluzę.
Bardzo ładnie pachniała jak na bluzę takiej osoby. Szczerze mówiąc nie do końca mu ufam ale nic więcej w tym świecie nic nie zrobię sama. Muszę mu zaufać.Fioletowy Dymek utworzył portal.
- chodź - powiedział Tomura.
- ale ja mogę sama..- powiedziałam
- jeszcze nie jesteś w to dobra,jak poćwiczymy to spróbujesz sama - powiedział wymądżając się.
Przeszliśmy przez Dymek i byliśmy w sklepie odzieżowym. Poszliśmy na dział sportowy. Użyłam swojego quirka do sprawdzenia czy mają tu top którego szukam. Słabo. Mają tylko sraczkowate z różowym nadrukiem. To wogule nie pasuje. Nagle ktoś złapał mnie za ramię.
- Mam parę rzeczy, mam nadzieję że ci się spodobają- powiedział i dał znak Kurogiriemu.
Weszliśmy do portalu.
CZYTASZ
Shigaraki x reader || Zgubiona w świecie Anime
FanfictionStaram się więc liczę na to że się spodoba 💗👉👈 to mój drugi x reader więc... ... nie będzie idealny w zależności od zainteresowania tak będą pojawiać się rozdziały. Miłego czytania. A i jeszcze jedno [T.I] to twoje imię. [T.N] to twoje nazwisko...