Obudziłam się. Otworzyłam leniwie oczy. Spojrzałam przed siebie. Leżał tam SHIGARAKI ?! Niekomfortowo blisko mnie leżał Tomura. Dwa centymetry a nasze twarze by się stykały. Podskoczyłam do góry. Shigaraki także się obudził. Jego też zdziwiła zaistniała sytuacja.Lekko się odsunęłam. Tomura zrobił to samo. Shigaraki spojrzał się na mnie. Ja także się patrzałam. Nasze oczy były wpatrzone w siebie. Shigaraki nagle odwrócił wzrok. Spojrzał się sztucznie w inną stronę. Ja też poczułam się trochę niekomfortowo. Shigaraki wstał. Okazało się że spał bez koszulki. Nie był dobrze zbudowany , a na jego ciele były blizny. Tomura wyszedł z pokoju. Ja poszłam do swojego pokoju. Stał tam niewielki stołek. Położyłam na nim ubrania. Przebrałam się i wzięłam ubrania do prania. Ciekawe czy mają tu jakąś pralnie czy coś. Prysznica nie było jak wsiąść ale ja nabrałam wody w miskę.
Przydało by się tu zrobić mały remont. Chyba muszę sobie znaleźć pracę.
- Hej, macie tu jakąś pralnie- zapytałam Togi.
- nie, ale mam pewien sposób- odpowiedziała.
Poszłam za Togą. Toga zaprowadziła mnie do piwnicy. Był tam system rur. Toga opowiedziała mi jak kradną wodę z rur, jeszcze zanim dojdzie do liczników. Dzięki temu jest darmowa, taka mała kradzież.Toga podała mi miskę i płyn do prania.
- jeśli chcesz, możemy razem prać- uśmiechnęła się.
- dobrze- również się uśmiechnęłam
Aż dziwne że nagle się tak zmieniła.
Nagle Toga zaczęła się dziwnie śmiać i wybiegła z piwnicy. Zostawiła mnie z praniem. Nie sądziłam że żyją w takich warunkach.Po skończeniu prania poszłam na górę. Stał tam Shigaraki i Dabi. Gadali między sobą o czymś. Usłyszałam swoje imię. Poszłam spowrotem do piwnicy. Skupiłam się i moim oczą ukazał się obraz. Skupiłam się jeszcze bardziej. Usłyszałam ich głosy.
- myślisz że [T.I] się nadaję?- powiedział Dabi - wygląda na rozpieszczoną dziunię, nie sądzę że się do tego sprawdzi.
- myślę że może nam pomóc, tylko musimy ją wytrenować- powiedział Tomura.
Usłyszałam czyjeś kroki. Szybko podeszłam do miski. Udawałam że odsączam ciuchy.
- [T.I], mam sprawę - powiedział.
- tak?- odpowiedziałam.
-Szykujemy się żeby okraść laboratorium.- powiedział.
- jestem wam potrzebna ?- zapytałam z błyskiem w oczach
- można tak powiedzieć- powiedział.
- Musisz zacząć trenować, planujemy naszą akcję za miesiąc, w tedy będziesz gotowa- kontynuował Shigaraki.
- zaczynamy dziś po południu- powiedział.
CZYTASZ
Shigaraki x reader || Zgubiona w świecie Anime
FanficStaram się więc liczę na to że się spodoba 💗👉👈 to mój drugi x reader więc... ... nie będzie idealny w zależności od zainteresowania tak będą pojawiać się rozdziały. Miłego czytania. A i jeszcze jedno [T.I] to twoje imię. [T.N] to twoje nazwisko...