Ecenin ağzından
Mert beni öptü beni beni be-aman ne diyorum ben mert benden ayrıldığında
"Seni seviyorum"dedi mert beni seviyor aşık olduğum adam bana beni sevdiğini söylüyor
"Bende seni seviyorum"dedim sonra merte
"Biz neyiz şimdi"dedim mertte
"Sevgilimsin"dedi ya ağzına ne kadarda yakışıyor sevgilimsin kelimesi sonra m ertle beraber arabaya bindik bizim evin önüne geldiğimizde mert beni yatağında öpüp görüşürüz sevgilim"dedi bende"görüşürüz aşkım"dedim ve arabadan inip eve girdim üstümü değiştirip akşam yemeğimi yedim annem ve babamla bira sohbet ettikten sonra odama çıktım telefonuma gelen mesajla elime aldım kimden geldiğine baktığımda aşkım yazıyorduGelen=Aşkım♡
İyi geceler sevgilim
Giden=Aşkım♡
Sana da iyi geceler sevgilim yazdım ve kendimi uykunun kollarına bıraktımDefne nin Ağzından
Sabah yeni bir güne uyandım sizce kim uyandırdı doğru tahmin annem uyandırdı bende kalkıp banyoya gittim rutin işlerimi yaptım üstümü giydim saçlarımı tarayıp salık bıraktım aşağıya indim kahvaltı yapmadan evde çıktım okula geldim direk sınıfa girdim iceride çok kişi yoktu bende sırama oturdum ve telefonumla oynamaya başladım 10 dakika sonra sınıfın kapısı açıldı içeriye girene baktığım da mert ve ece el ele tutuşmuş geliyorlardı ben şaşkınlıkla onlara bakarken hemen yanlarına gidip "hayırlı olsun"dedim ecede kızarınca mertte"defne uyandırma sevgilimi sanki senin de arası sevdiğini bilmiyoruz"dedi bende şok olmuş ifade ile merte baktım sonra eceye dönüp "sevgiline hemen söyledin mi?"dedim ecede "kızım valla ben söylemedim dedi mertte "kimsenin söylemesine gerek yok ben anlarım"dedi sonra devam etti "sanırım arasta seni seviyor"dedi bende merte"hee kesin beni seviyodur salak mısın oğlum ben ödevi yapmak için araslar gittiğim gün kapıyı çaldım aras açtı ama üstünde tişortü yok sonra arkadan selinin sesi geldi 'oros hodo' diye sen bunlara rağmen beni sevdiğine inanıyor musun"dedim ecede "kızım ciddi misin"dedi bende"aynen"dedim ecede"kızım boşver"dedi bende "banane zaten"dedim mertte"arasın bir açıklaması vardır sen yanlış anlamışısındır"dedi bende "aynen kızlarla takılsın sonra açıklama yapsın en arzında benim geleceğimi biliyordu eve kız atmasaydı bari"dedim o sırada aras sınıfa geldi hayret selin yanında değildi mertte "aras defnenin dedikleri doğru mu"dedi arasta önce bana baktı sonra merte dönüpArkadaşlar yazım yanlışlarından dolayı özür dilerim hepinizi öpüyorum ve size soruyorum sizce aras ne diyecek??
Seviliyosun♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİR KOLEJİ
RomanceDemir kolejinin sahibinin oğlu aras demir Neşeli çocuk ruhlu defne öztürk Bakalım hayatları onları nerede birleştirecek