2. Polska 🇵🇱

328 11 0
                                    

No to zacznijmy od Polski, w końcu to od niego się wszystko zaczęło.

Nazwa kraju: Rzeczpospolita Polska/Pol & Ska

Wygląd kraju:

Opis charakteru kraju w skrócie:Pol: Jest to chłop o bardzo energicznej naturze, pełno go wszędzie, i wszystko potrafi go fascynować, mimo WW2 wciąż, jest optymistycznie nastawiony do życia, wytrwały i pełen odwagi jak i Energi, tak szczerze podsk...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Opis charakteru kraju w skrócie:
Pol: Jest to chłop o bardzo energicznej naturze, pełno go wszędzie, i wszystko potrafi go fascynować, mimo WW2 wciąż, jest optymistycznie nastawiony do życia, wytrwały i pełen odwagi jak i Energi, tak szczerze podskakuje do prawie że każdego silniejszego od siebie kraju, dla zwykłej adrenaliny i wyzwań... Odkąd utracił lewe skrzydło nie pozwala ojcu na wstawienie mechanicznego odpowiednika, pod pretekstem iż chce pamiętać zawsze to co się stało w przeszłości ponieważ to psowala mu iść dalej naprzód i się rozwijać, nie potrafi zrozumieć zapalenia do mechaniki przez swojego ojca jak i siostrę.

Ska: Dziewczyna o wybuchowym charakterze, nie jest tak nadpobudliwa jak jej brat jednakże tak samo jak on uwielbia wyzwania i zaczepianie silniejszych od siebie, bardzo przywiązana do młodszego brata przez wspólne przeżycia które spowodowały na jej psychice lekki uraz mimo wszystko, próbuje ukrywać to jak często jej ciężko i już nie daje rady, tylko po to by nie zamartwiać reszty, idzie dalej przed siebie ignorując swoje problemy.
Wytrwała w dozeniu do osiągnięcia celu, nawet i po trupach niestety, po wojnie stała się bardziej pesymistyczne nastawiona do życia i często potrafi wyrządzać awantury dla Rosji czy Niemiec za to co ich rodzina zrobiła jej, bratu i ich ojcu w przeszłości, jest mocno pamiętliwa...

Rodzina/spokrewieństwo z innymi krajami:
Pol/Ska - Brat/Siostra
Rzeczypospolita obojga narodów(Ron) - Ojciec
Królestwo Polskie - Babcia
Wielkie Księstwo Litewskie - Dziadek
Litwa - Starszy Brat

Ciekawostki:
-Tak Polska to dwie osoby, dokładniej bliźniaki ich istnienie zawdzieczam pomysłowi mojej ukochanej, jednak rozwinęło się to w całkowity headcanon.
Pol & Ska, powstali z Polski, podczas WW2, gdy to ZSRR i III Rzesza postanowili się podzielić nią na pół (stąd na głowach obojga jest blizna w połowie twarzy wskazująca o rozłamie) po wojnie jednakże ta dwójka się ze sobą za bardzo zżyła dlatego nie dążyli nigdy do ponownego połączenia.

-Mimo nienawiści przez Ske, do rodziny szwabskiej i bolszewików, nawet dobrze dogaduje się z Rosją jak i Niemką... Z nią nawet trochę za bardzo, przez co zrodziło się kiedyś nimi uczucie, bazujące na ignorancji przeszłości i tego co robił Rzesza... Bo w końcu nie są jedną osobą co już nie raz Niemcy udowodniła Dla Ski(uwierzcie zajebiscie się odmienia te imię xD)

-Pol, dosyć dobrze sobie radzi bez jednego skrzydła i najwięcej czasu rpzez to spędza z Kazachstanem który posiada (według niego) złote anielskie skrzydła, flirtuje z nim czasami jednakże nie próbowali jic2 na poważnie.

-Ska jest fanatykiem mechaniki, prawe utracone skrzydło zastąpiła mechaniczną protezą która się idealnie spisuje, uwielbia także pomagać Ameryce przy jego lewej ręce(wyjasnione to zostanie w części z Ameryką).

Moje Countryhumans Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz