Następny Ch, bardzo sławny Ameryka!
Nazwa kraju: Zjednoczone Stany Ameryki/Usa/Ameryka/Ame
Wygląd kraju:
Opis charakteru kraju w skrócie:
Ameryka - Jest nadpobudliwym strasznie energicznym chłopakiem, nie cierpi wdawać się w konflikty dopóki ktoś sam nie zacznie, tak jak w przypadku Imperium Japońskie go podczas WW2, bądź jego ojca ze względu na odmowę dania mu niepodległości.
Odkąd utracił lewą rękę jak i oko, o dziwo stał się bardziej radosny, dosłownie wielka kulka szczęścia z niego, potrafi poprawić wszystkim humor, jest mocno żartobliwy ponieważ nie lubi widywać smutku na twarzach przyjaciół, czy nawet obcych mu krajów.Rodzina/spokrewieństwo z innymi krajami:
Hiszpania - "Matka"
Wielka Brytania - Ojciec
Francja - Matka adopcyjna
Kanada - Przybrany brat
Australia - Przybrany brat
Nowa Zelandia - Przybrany brat
Meksyk - Przybrany brat
Kolumbia - Przybrana siostra
Peru - Przybrany brat
Wenezuela - Przybrany brat
Paragwaj - Przybrana siostra
Argentyna - Przybrany brat
Urugwaj - Przybrany brat
Boliwia - Przybrany brat
Ekwador - Przybrana siostra
Chile - Przybrany bratCiekawostki:
-Po utracie ręki i oka, po wojnie zastąpił je mechanicznymi odpowiednikami, zauważając iż są bardziej wydajne, zaczął coraz więcej rzeczy według siebie niepotrzebnych w swoim organizmie zastępować mechanicznymi odpowiednikami bądź wszczepami. Jest od tego już uzależniony, i wraz z Ską się tym bawią i eksperymentują na jego organizmie.-Jest uzależniony od fastfoodów, jednakże jada je tylko dla smaku, uwielbia ich smak, ponieważ jeść... Nie musi (nawet nie pytajcie lepiej co się dzieje z jedzeniem, skoro nie posiadają szyi, jak i gardła a w tym przełyku...) Jednakże, nadrabia wszystko ćwiczeniami, bo mimo wszystko, kraje mogą przytyć, a Ameryka niestety na to pozwolić sobie nie może, chce być silny i groźny dla innych krajów, można powiedzieć że chce być trochę podobny do swojego największego wroga ZSRR przed upadkiem... Naprawdę go podziwiał chociaż też nienawidził, to sowiet był dla niego ideałem żołnierza jak i dowódcy każdy go darzył ogromnym szacunkiem.
-uwielbia psy, to... Po prostu jego ukochane zwierzątka, własnego nie może mieć niestety, ponieważ jest fatalny w roli opiekuna do zwierząt i nie dałby mu odpowiednich warunków, ale je kocha mimo wszystko, często pojawia się w swoim kraju tylko, po to by zaczepiać randomowych ludzi w parku z psami i je głaskać, bądź się z nimi bawić, a mieszkańcy... Pozwalają mu na to, w końcu radość ich kraju to dla nich szczęście.
-Ameryka, jest Panseksualny(Mrmr pociąg do patelni) jednakże, ukrywa to i dosyć mocno tępi homoseksualizm wśród innych krai... Wstydzi się swojej orientacji uważając samego siebie za dziwne wynaturzenie, niestety z tego powodu jest w nieprzyjemnych stosunkach z braćmi, Meksykiem jak i Kanadą którzy swoich preferencji nie ukrywają...
CZYTASZ
Moje Countryhumans
RandomW tej oto książce, będą pojawiały się moje headcanony i fancanony, dotyczące poszczególnych countryhumans, albo i całych humansów w moim wykonaniu ^^!