4. Niemcy 🇩🇪

189 7 1
                                    

Nasza droga szwabska dziewka

Nazwa kraju: Republika Federalna Niemiec(RFN)/Niemcy

Wygląd kraju:

Opis charakteru kraju w skrócie:Niemcy - jest ona dziewczyna dosyć nieśmiałą, przez ojca boi się większości krajów europejskich, z powodu tego iż czasami niektórzy obwiniają ją za to co się wtedy działo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis charakteru kraju w skrócie:
Niemcy - jest ona dziewczyna dosyć nieśmiałą, przez ojca boi się większości krajów europejskich, z powodu tego iż czasami niektórzy obwiniają ją za to co się wtedy działo... Jednakże, nie boi się czy też nie popada z tego powodu w depresję po prostu... Ma gorszy humor gdy ludzie zaczynają ją winą obarczać za czyny rodziny...
Jest wytrwała i zawsze dąży do celu, jednakże nigdy po trupach, dąży do odnowienia zaufanie Izraelu do siebie, w młodości byli przyjaciółmi przed wojną.
Czasami ma zapędy pracoholiczne jednakże Ska, jej najbliższa przyjaciółka i nie tylko, pilnuje ją i sprawdza czy nie siedzi za długo przy papierach.

Rodzina/spokrewieństwo z innymi krajami:
Święte Cesarstwo Rzymskie - Pradziadek
Prusy - Dziadek
Cesarstwo Niemieckie - Wuj
III Rzesza - Ojciec
Matka - nieznana
Faszystowskie Włochy - Ojciec adopcyjny
Liechtenstein - Brat
Szwajcaria - Brat
Włochy - Przybrany brat
Austria - Kuzynka
AustroWęgry - Kuzyn
Węgry - Kuzyn

Ciekawostki:
-Niemcy jest pracoholikiem w małej części, jeśli nikt jej nie pilnuje, potrafi trzy dni bez odpoczynku pracować, dlatego też zwykle chociaż jedna osoba ją pilnuje, albo ojciec albo bracia, chociaż najczęściej robi to jej partnerka Ska, ponieważ razem mieszkają.

-Interesuje się fotografią, od małego uwielbiała fotografować wszystko, zwłaszcza pracę plastyczne swojego ojca czy to głupie potrawy które Włochy robił... Po prostu uwieczniała wszystko na zdjęciach, w końcu one będą wieczne nieprawdaż? Wszystkie zdjęcia ma w specjalnym albumie w okładkach odpornych na wodę i ogień... Po prostu to jej najważniejsza rzecz.

-Wyznaje zasadę ze wszystko ma swoje wyjaśnienie i nic nie jest przypadkowe, po prostu... Nie wierzy w przypadki czy też "przeznaczenie" dla niej wszystko ma jakiekolwiek racjonalne, albo i nie racjonalne wyjaśnienie.
No chyba że znów zaczyna gadać o wróżkach i jednorożcach... Czasami próbuje wmówić wszystkim ze widzi różne magiczne stworzenia, i jedyny który w to wierzy to Irlandia z podobną przypadłością, owszem oni nie kłamią, po prostu... Są naznaczeni tym wyjątkowym wzrokiem.

Moje Countryhumans Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz