Pan wieczne "przepraszam"
Nazwa kraju: Kanada
Wygląd kraju:
Opis charakteru kraju w skrócie:
Kanada - "Niewinny" chłopiec, który tylko czeka na to by znaleźć nowy materiał do nagrania i wstawienia na PornHub... W końcu, stworzył te stronę, ma and nią całkowity nadzór i tego nigdy nie ukrywał, rodzice jednak wciąż uważają go za niewinnego grzecznego chłopca, który po prostu stworzył coś przez namowe Ameryki... Tia zawsze co złe to wina USA, że brata psuje i namawia do złego, a tak naprawdę to Kanada był tym, który zawsze namawia do grzechu.
Od małego był aniołkiem rodziców, chociaż ame znał prawdę zwłaszcza... Po podpaleniu białego domu, ale ojciec nic w tym złego nie widział! Ba nawet pochwalił Kanadyjczyka, co się dziwić... Ame w tamtym czasie był problematyczny, zwłaszcza rpzez niepodległość.
Mimo wszystko jest dobrym chłopakiem, z bardzo dobrymi manierami i wychowaniem... No i manią do piercingu, jednak, intymnego piercingu, dorobił się już 6 kolczyków, ale no, kto mu zabroni? Nikt.Rodzina/spokrewieństwo z innymi krajami:
Francja - Matka
Wielka Brytania - Ojciec
Hiszpania - adopcyjny ojciec
Australia - Brat
Nowa Zelandia - Brat
Ameryka/USA - Przybrany brat
Meksyk - Przybrany brat
Kolumbia - Przybrana siostra
Peru - Przybrany brat
Wenezuela - Przybrany brat
Paragwaj - Przybrana siostra
Argentyna - Przybrany brat
Urugwaj - Przybrany brat
Boliwia - Przybrany brat
Ekwador - Przybrana siostra
Chile - Przybrany bratCiekawostki:
-Mimo wszystko, jest uzależniony od przepraszania, serio potrafi robić to 5 razy w ciągu chwili jeżeli popełni malutki błąd, który wszyscy mu wybaczą, nie bez powodu ma opinie "pan przepraszam" on serio przeprasza za błahostki to od ziewanie, czy przypadkowego potrącenia kogoś delikatnie ramieniem, do poważniejszych rzeczy... Na wojnie, potrafił przepraszać poległych żołnierzy wroga za to, że musiał ich zabić, ma po prostu manię do tego.-Lubi muzykę klasyczną, gra na skrzypcach od małego i zna wiele kompozycji, jednakże sam nie komponuje gdyż uważa, że po prostu nie potrafi i wyjdzie mu to beznadziejnie. Jest pesymistą w tym zakresie, mimo że każdy z jego otoczenia dobrze wie iż Kanada świetnie komponuje, ma już kilka utworów na swoim koncie jednakże on uważa, że są beznadziejne podczas, gdy jego kompozycje potrafią doprowadzić do łez.
-Zawsze na plecach ma przewieszona swoją siekierę, nikt nie wie po co... Wiedzą tyle, że Nada się z nią nigdy nie rozstaje, jest dla niego ważna, ważniejsza nawet od rodziny, podobno dostał ją od jednego ze swoich obywateli jak był jeszcze młodszym krajem, który ledwo uzyskał niepodległość, co się dziwić to jego bardzo rozpoznawalny atrybut... Ale lubi go, może nim chociaż straszyć ludzi którzy go denerwują.
CZYTASZ
Moje Countryhumans
SonstigesW tej oto książce, będą pojawiały się moje headcanony i fancanony, dotyczące poszczególnych countryhumans, albo i całych humansów w moim wykonaniu ^^!